robert jan�s pik is pathetisch klein, zegt hij zelf
  update: 5-4-99

allo?
ik dacht, laat ik maar weer eens mijn pagina updaten want anders worden al mijn fans die elke dag braaf naar deze pagina gaan zo zenuwachtig, dus here i am again.

--------------------------------------------------------nu ga ik het over wat belangrijker dingen hebben:

-fucken-

elke kankerlijer die ons niet respecteert, die wordt door ons gefuckt en niet zo zacht ook, een paar voorbeelden:

robert-jan erg klein:
het is een sukkel en we hebben hem ongelooflijk gefuckt, en het leuke is dat hij niks terugdoet, hij gaat zelfs niet eens naar veenstra ofzo, dat had ik eigenlijk wel van hem verwacht,dus dat is wel cool.

die loser met dat witte haar:
hij zei zomaar raoul tegen raoul en dat pikten we natuurliojk niet en dus hebben we sprite over hem heengegooit, lache man.

wie deed dat:
die moeten we respecteren, want ze is een southparkfan. maar voordat we dat wisten hadden we haar al erg gefuckt, elke keer als ze langs kwam, met zijn allen, "wie deed dat".

anita:
kutwijf, ga toch neuken met die gast met die oranje tas, wat een loser is dat, we weeten zijn naam nog niet maar daar komen we snel genoeg achter.

barbara:
kutwijf, ze zegt helemaal niks meer terug, en dus moeten we het met grof geweld doen!!!!, we gaan haar neerschieten.

bas:
wat een ongelooflijke nicht is dat zeg, echt niet normaal (we hebben het trouwens niet over bas hoogevorst want die is cool)
maar die andere bas is echt een nicht jonge, zie die kapsel, zie die hoofd en je merkt dat het een geboren nicht is.

cornee:
zal ook wel een nicht zijn, ik ken hem eigenlijk niet, ik ken alleen zijn naam en dat is al genoeg om hier op deze pagina gefuckt te worden.

schoolbus 2:
haha wat een muts "illegaal?", shiiiiit, alsof zij dat niet weet met haar hoofd. ik zat vorige week trouwens naast haar en naast haar lag een drol, dus ik zeg tegen haar "is schoolbus ingestort" en toen werd ze kwaad!!, waar slaat dat op.

"loser met groene trui":
wat een loser, kan je niet een andere trui kopen ofzo, shiiit, wat een kankerlijer ben jij, echt niet normaal, als je nog een keer langs ons loopt, dan krijg je een ros.kankerlijer.

nou neus dan maar weer:
wat een muts, is het weer aan met raymond, om stoer te doen, natuurlijk, en je kan ook niet poolen.
maar ik spreek haar liever aan met: N.O.S.E.
N.O.S.E.= Nattedoos Of Snol Eenvandetwee

we zullen er nog wel een paar vergeten zijn maar dat moet je ruim zien.

je kan in ieder geval zien dat we nergens bang voor zijn, so watch ya ass mothafucka.

wat een klote weer!!!!!
  de nigga merchandise is gestart:

1. echt nigga brood met veel boter en fluf zodat je er goed mee kan gooien $10

2. echte nigga video's, bijvoorbeeld: RUDE (niet geschikt voor kijkers onder de 18, niet ondertiteld en niet gecensureerd!!!!!!!!)
of: killers!!!!! de naam zegt het al, coole film, als je deze kijkt ben je een echte nigga (erg bloederig) $20 p.s

3. nigga t-shirts met vooropdruk: "ik voel me..", en achteropdruk: "..een nigga!!!!", dan ben je pas echt een nigga $30 per stuk

4. een bril met opgeplakte ogen en onderschrift: "wat kijk je nou!"

5. een fiets waamee je goed tegen auto's kan rossen, door mobiele eenheid getest en goedgekeurd, je hebt altijd voorrang dus cros erop los zou ik zegge $300+portable

6. een laserpen die door metaal heen gaat!!!!, erg handig voor in de bioscoop of gewoon om cool te doen $15

7. een portable die meteen naar al je vrienden belt als je erin zegt: "ik heb hier iemand die waijs doet" $250

8. t-shirt met opdruk: "ik respecteer niemand" $14

9. je kunt nu ook een plaatsje op de befaamde verwarming huren!!!!!!!, het kost je maar $15 per pauze, maar dan zit je wel tussen de echte niggaz van de school, je kan kiezen tussen de "gymnasiumnerds pesten" of neem je liever de kant van de "wiedeeddatjes fucken", het kan allemaal.

fuck die groene truigast
  we hebben het gehaald, het gangpad is nu helemaal van ons!!!
niemand durft er meer te zitten, dus wij zijn cool!!!!
de anti groeten zijn hierboven al uitgedeeld, en zit je ertussen dan heb je gewonnen!!!!, de prijs is: een dag lang niet gefuckt worden!!!!!

verder heb ik niet veel meer te zeggen, ik wil alleen nog even zeggen dat ik gewoon voorrang had!!!!!!!!, ookal zat ik te bellen en keek ik toevallig de andere kant op en kwam die man van rechts en had ik mijn oordopjes in.

hee sonnie, zeg effe tegen raoul dat ie een kankerlijer is, wat een actie, typisch weer zo`n gaben actie.

Favourite links

een erg goede 2pac site
echt waar

master64 die niks respecteert
check het zelf

satan666 inthahouse
screw you guys, i`m going home

Email me on:
[email protected]

This page has been visited times.