Verdien geld met het internet

Het is nu mogelijk om geheel gratis te internetten, namelijk door een cashbar bij Alladvantage.com te nemen. Een cashbar is een blok waar reclame in staat, die in je beeld staat als je aan het internetten bent. Iedere maand stuurt dit bedrijf je een cheque die je kan verzilveren bij de bank. Ik doe dit zelf nu vijf maanden en het werkt echt.
Het is simpel om je aan te melden. Het kost geen geld en er zijn geen andere verplichtigingen. Je hebt dus niets te verliezen, maar te verdienen. Ik heb alle algemene voorwaarden doorgelezen om er zeker van te zijn dat het geen oplichterij is. Het is zo´n betrouwbaar systeem, omdat het in bezit is van ´s werelds grootste internetbedrijven. Dus geen addertjes onder het gras.
Klik hier om een krantenartikel te lezen over alladvantage.com
Klik op de onderstaande banner om je te registreren.
Dit bedrijf start op 15 mei 2000 met een geheel nieuwe manier van geld verdienen met internetten. Ze sturen je in een klein balkje een link van een homepage. Als je deze homepage bekijkt verdien je minimaal f 0,45 tot maximaal f 2,45 voor het bekijken van de link. Dit bekijken duurt maximaal 30 seconden. Als je dus een uurtje per dag saaie homepages gaat bekijken, kan je aardig verdienen in een uur. Ook dit bedrijf stuurt elke maand een cheque. Naar mijn mening een erg goed bedrijf, maar omdat hij nog niet begonnen is kan ik nog niet oordelen over de werking. Wel betalen ze aan Nederland.
BePaid werkt met het principe vol = vol. Als ze een maximum aantal leden hebben bereikt kun je niet meer mee doen. Als je zo geld wil verdienen is het dus handig om je te registreren voor het te laat is.
Klik op het onderstaande logo om je te registreren.
Geld verdienen met e-mail openen.
Met het lezen van e-mail van bedrijven valt ook geld te verdienen. Door je hier aan te melden, verdien je ongeveer een f 0,15 per gelezen e-mail. Hiervoor hoef je alleen maar elke dag even de gestuurde e-mailtjes te lezen en onderaan de e-mail te klikken dat je hem gelezen hebt.
Klik op de onderstaande banner om je te registreren.
Crew-Design is een Nederlans bedrijf. Echt de moeite waard. Ze betalen $ 1.25 per uur met een maximum van 50 uur per maand. Je kan kiezen voor betaling rechtstreeks op je bankrekening of via een check.
Zoek je een site waar je alles op een rijtje hebt staan? Klik dan op onderstaand logo.
Klik op onderstaande link om je eigen "downline" nog makkelijker op te bouwen.