|
|
 |
Welkom op mijn pagina. Neem een Bud uit de koelkast, ga lekker zitten en cruise een beetje rond. Op deze pagina kun je van alles vinden: Scannerfrequenties, foto's (auto's, muziek, babes, TV), samples, links en leuke downloads.
Het zou best
'ns kunnen dat je lang moet wachten voordat alle afbeeldingen geladen zijn, maar ik denk dat het wel de moeite waard is. Veel van deze foto's zijn van goede kwaliteit, en er zijn veel animated gifs die altijd leuk blijven.
Deze foto's, samples,
screensavers, icons enz. zijn maar een klein deel van mijn verzameling. Ik mag op deze server namelijk geen bestanden groter dan 1 mb plaatsen. Dus als je iets mist wat ik misschien zou hebben, stuur dan een mailtje met wat je wilt hebben en wat je aan
te bieden hebt. Dit geldt ook voor MP3s. Ik mag ze hier niet plaatsen, dus stuur een lijst met jouw nummers, krijg je er een met de mijne en kunnen we ze gewoon naar elkaar e-mailen.
Heb je nog opmerkingen, tips, of weet je of er verouderde
frequenties tussen zijn, stuur dan een e-mail of schrijf het in mijn guestbook. Ik zou het graag van je horen. Je kan het ook in mijn guestbook kwijt.
Als je dit hebt kunnen lezen kun je je bril weggooien!
|
 |