ÍNDEX

INTRODUCCIÓ Més novetats, més projectes! JOCS + Trucs, + cracks + ...
ELS XÀPERS Amb més ganes que mai! CATALUNYA, EL NOSTRE PAÍSV.C.LL
NOTÍCIES Mes nou, notícies noves FILOSOFADES Poseu-hi les vostres frases!
LINKS Més i més ordenats! ENQUESTA Molt curta i amb avantatges
UNDERGROUND + Novetats! SOLIDARITAT  Jeje, per una bona causa

SOLIDARITAT

Moltes gràcies per haver visitat aquesta pàgina. Espero que torneu ben aviat...

Això ja s'acaba... però abans m'agradaria que qualsevol de vosaltres (els lectors), si teniu una pàgina web hi incorporessiu un link d'aquesta pàgina (...) i si vosaltres em doneu la vostra estaré encantat també d'incluir-la a la meva.

Ja sé que hem faig molt pesat però vull que aquesta sigui una web feta no només per una persona sinó per moltes. Sabré agraïr qualsevol aportació, ja sigui una crítica, suggeriments, notícies, imatges, mid's, nous articles, frases, informació, links, detalls de la web a millora o qualsevol cosa que us pugui passar pel cap (fins i tot establir conversa o quedar per l' irc). També hi ha l'opció d'acceptar colaboradors a la pàgina, que s'ocupi d'una de les seccions (el secret de la pàgina és que s'ha d'anar actualitzant ràpidament, per ser una pàgina actual) o que en crei alguna de nova.

Si us decidiu a fer aquest pas, juntament amb l'e-mail amb la informació, envieu-me l'adreça electrònica, el nom o nick o qualsevol altra informació per poder-me referir a vosaltres.

VA! No us talleu! Escriviu-me a:

[email protected]

Tindreu resposta segura! I recordeu, aquesta pàgina s'ha de convertir en una pàgina per tots, de manera que ESCRIVIU!!!

GRÀCIES A Dubhe pels gràfics, a Wuri, Puzzle i Otu per les recomenacions i ajuts "tècnics" i a Hadug per les primeres aportacions.

ANAR AL MENÚ PRINCIPAL