Updated Zaterdag 7 oktober

Welkom op de Gratispret pagina! Bij deze een kleine oproep aan al mijn bezoekers (jullie dus). Help me om van deze site een topsite te maken! Vertel iedereen die je kent over deze site, via e-mail, via ICQ, maakt niet uit. En, STEM ALSJEBLIEFT op mijn site door op een van de buttons onder het menu te klikken! HELP MIJ OM DE GROOTSTE TE WORDEN!!! Dit kan alleen met jullie hulp! Dit is geen bevel, dit is een vriendelijk verzoek, dus, om het in het Engels te zeggen: SPREAD THE WORD!! En teken alsjeblieft mijn gastenboek!

<GRTZ> MaStEr NiELuS

Stem op deze site!
Stem a.u.b. op mij
Nedstat statistieken Statistieken van IGR

Site van de maand oktober!

Wil jij de site van de maand november zijn? Stuur een mailtje naar: [email protected]

NIEUW!
- Heleboel links toegevoegd
- 13 (!!!) nieuwe filmpjes toegevoegd
Vond je dit een leuke site en ben je van plan om vaker terug te komen? Klik dan alsjeblieft op een van de onderstaande buttons (allebei mag natuurlijk ook). Hierdoor kan ik deze site blijven onderhouden.
BIJ VOORBAAT DANK!

Plaatje van de week

Meel me ff Klik hier voor mp3z, appz, gamez en warez! Klik hier voor de Nederlandse versie! Click here for the English version! Meel me ff! Klik hier voor nog veel meer ongein! Wat info over mezelf! Teken mijn gastenboek! Veel andere ongein zoals verhaaltjes! Heel veel leuke en handige links! Veel geld verdienen met surfen! Leuke moppen! Klik hier voor een aantal leuke filmpjes! De meest gekke plaatjes zijn hier verzameld!