| Hallo welkom op mijn hompage! | |||||||||||||||||||||||||||
| Wie ben ik? | |||||||||||||||||||||||||||
|
Dit is mijn hompage ik ben Eddy. ik ben 12 jaar en ik zit op het JFC in Barneveld en ik doe Havo/Vwo verder computer ik graag in mijn vrije tijd en dan speel ik mijn lievelingsspellen:rollercoastertycoon en FIFA2000 en internetten vind ik ook erg leuk. Op dit moment zit ik niet meer op een sport ik heb op voetbal gezeten en ga na de zomer op badminton. Op deze site komen mopjes cheats en dingen over mijn favoriete voetbalclub FEYENOORD. Ik heb zoals belooft wat nieuwe moppen en raadsels op mijn site gezet vanavond komt de uitslag van de wedsrijd van feyenoord op mijn site. | ||||||||||||||||||||||||||
| MOPJES EN RAADSELS | |||||||||||||||||||||||||||
|
MOPJES en RAADSELS: is geel en het ligt zwaar op de maag rara?:een beuldozer. het is rood en het ligt in de dakgoot rara?: een verdwaalde brandweerauto. het is wit en als je het doorslikt ben je dood rara?:een koelkast.Een man draaid een verkeerd telefoonnummer: hij vraagt:mag ik hansje even er is hier helemaal geen hansje antwoordt iemand geprikkeld maak er dan een probeert de man grappig te zijn daar waren we net mee bezig toen u ons stoorde meneer.De ene vriendin tegen de andere:Ik moet uitkijken dat ik niet zwanger reek.Maar je man heeft zich toch pas laten steriliseren? Daarom juist!.Een langherige jongeman komt bij de kapper en vraagt: Heb ik me hier de vorige keer ook niet laten knippen? Zegt de kapper geestig:Dat kan ik onmogelijk weten,ik heb deze zaak pas vier jaar. Ik ben echt niet bijgelovig verzekert de trainer in de rust"maar nu we met 13-0 achterstaan,zie ik het toch wat somber in. War een geweldige wedstrijd, zegt een suporter van het verliezende elftal tegen de scheidsrechter jammer dat U niet gekeken hebtDoei FEYENOORD Feyenoord is de beste van Rotterdam en van Nederland en van de Wereld. Feyenoord is in Rotterdam samen met Sparta en Exselsior. op dit moment gaat het niet zo goed maar dat komt nog wel.Feyenoord staat op de tweede plek ze zijn uitgeschakelt in de Amstelcup en zitten in de tweede ronde van de championsleage.Feyenoord's laatste wedstrijd was Vitesse-Feyenoord 3-3. | ||||||||||||||||||||||||||
| Cheats. | |||||||||||||||||||||||||||
|
Fifa99: tik als het spel aan het laden is een paar keer win in gevolgd door enter en de spelers lopen in winterkleren rond. FIFA2000:burnab: EAC-veld sizzle: lichtening-mode dizzy : allien-mode lightsout: Glowmode Rollercoastertycoon: tik in het hoofdmenu (shift) rct2 enter in en je krijgt alle senarios. noem de mensen melanie warn simon foster john mace chris sawher en dan zullen ze wat doen.
|
Favorite Links
|
|
| |||||||||||||||||||||||
|
This page has been visited
|