Pokemon Staduim en Snap

pokemon snap:

Pokemon snap, een cool pokemon spel. 
Je speelt TODD, en je moet foto's maken van pokemon. 
Proffesor oak helpt je, hij koopt de foto's van je, van dat geld kun je weer betere aparatuur kopen. 
Kortom, een cool spel........ 
Written by MaSTeRMeW en give to SnakeH

Pokemon stadium:

Pokemon stadium, het eerste pokemon nintendo 64 spel dat er in europa uitgebracht is. 
Hij word geleverd met een transfer pack, daarmee kun je je favoriete pokemon van je game boy versies in het spel linken. Het is dus gewoon een superdure uitbreiding voor je pokemon gameboy spellen. 
Ik heb hem zelf geocht omdat het opzich een COOL spel is, lekker de elite losers (elite 4)verslaan, 
cups halen, en nog veel meer. 
Oke nu wat informatie over het spel zelf, je hebt 4 cuppen, 
in iedere cup zitten 4 moeilijkheids graden in, dus je bent wel effe bezig met 1 cup. 
Je kunt ook de gyleaders castle spelen, daar vecht je tegen de gymleiders, je verdient dan badges, daarna kun je d elite 4 en gary verslaan. 
Als bonus krijg je een pokemon deze kun je krijgen:
                                                                            squirte 
                                                                            charmander
                                                                            bulbasaur 
                                                                            hitmonlee 
                                                                            hitmonchan 

Leuk om je pokemon verzameling op de game boy compleet te maken want via het transfer pack kun je die gewonnen pokemon naar je game boy versie linken, Cool he............ 
In het spel zitten alle 151 pokemon, dus ook MEW. 
Ik weet niet of je die kunt verdienen. 
De graphics zijn zwaar mooi en helder voor de N64. Het geluid is ook cool. 
Maar ik geef iedereen een tip, koop hem NIET als je de gameboy versie(s) niet hebt.
 written by MaSTeRMeW give to SnakeH

Foto's van Snap:

Foto's van pokemon Staduim:

/ \
          |
          |
          |

Dit is de Transfer pach waar meer je pokemon's van je gameboy op de nintendo spem staduim zetten