Hvem er vi..?

Hajsann!:) Jeg heter Trond Martin (TarQnn) og bor i Haugesund... Jeg ble født 13/3-86 å går på Haraldsvang Ungdoms skole. Mine interesser er å drive med data hvor jeg da er på mIRC.

Jeg spiller også fotball hvor jeg spiller på Vard. Der har jeg spilt siden januar 97. Før det spilte jeg på Haugar. Jeg liker også å se på film, noen av mine favoritt filmer er: American Pie, Ronin,Mimic osv.. Når jeg blir stor har jeg lyst på en rød Golf GTi med en høytrykks turbo motor med 180 hk. Og selvfølgelig må den være senka osv..

Mail me!!

Haj!:)

Jeg heter Eirik (Zippy^) Jeg bor på Bleikemyr i Haugesund. Jeg ble født den 23/4-86... Jeg går i 8d på Haraldsvang skole. Læreren min er Sigvart Boganes. Hobbyen min er fotball , jeg har gått på Vard, men jeg sluttet. Jeg holder også ofte på med data. Jeg spiller spill og er ofte på mIRC. Jeg liker å se på filmer også, favoritt filmene mine er: The Matrix, Ronin og American Pie.

Mail me!!!

Hei, jeg heter Ronny (Barracuda) og bor i Haugesund på Bleikemyr. Jeg går på Haraldsvang Skole i klasse 8D med Sigvart Boganes som klassestyrer. Det jeg liker og gjøre best er fotball og data. Her er bilde av meg:

Mail me!!

Gå tilbake til Innholdsfortegnelse

Sist oppdatert 22. januar 2000 av TaZ-crëW