Maak kennis met Sandra, ons eerste Marc32-model
Sedert weken steekt Wavesurfer ons de loef af met zijn Wave's World site. Het succes van deze site is naast de natuurlijke charme van zijn creator, natuurlijk grotendeels te danken aan de aanwezige gastvrouwen, de immer bevallige Isis en Dolfijntje (Dolfijntje is sponsored by Chantelle).
Zoals het voor de gemeenteraadsverkiezingen noodzakelijk wordt een BV op je lijst te zetten, zo wordt het voor een goede site noodzakelijk om een eigen gastvrouw te hebben. Marc32 bleef niet bij de pakken zitten. Zoals u van ons gewoon bent gaan wij zelfs een stapje verder en stellen u onze eigenste Marc32-modellen voor. Na een lange zoektocht naar kandidaat-modellen, een zoektocht waar voornamelijk Jacqueske van Hotel Mimosa rijk van is geworden, kunnen wij u haar dan eindelijk voorstellen: Sandra24. Maak nu kennis met Sandra, ofte Liesje Verheyen uit Tienen. Wie Tienen zegt, zegt natuurlijk ook Caf� Galaxy en daar ontmoetten wij, met een tango in de hand, Sandra.
M32: Sandra, dank dat je ons wou spreken in deze drukke periode als eerste Marc32-model. Ik zal dus geen tijd verliezen door uitvoerig te gaan zeggen hoe lieflijk jij wel bent, maar val meteen met de deur in huis: is een modellencarri�re een meisjesdroom ?
Sandra: Nee, ik heb nooit gedacht dat ik model zou worden. Vroeger voelde ik me altijd het lelijke eendje in de klas. Nooit was er eens een jongen die met me dansen wou.
M32: Ik ken dat gevoel van avonden langs de kant te staan
Sandra: En ook toen ik opgroeide voelde ik me niet goed in mijn vel. Ik kon niet overweg met mijn lichaam, wist mij geen houding te geven, kortom: niks voorspelde dat ik model zou worden.
M32: Gelukkig voor jou en zovele anderen is er de chat waar jouw dromen in vervulling kunnen gaan.
Sandra: Dat klopt, Mark. Aanvankelijk ben ik al schoorvoetend die chat begonnen. Ik was eerst behoorlijk onder de indruk van de grote persoonlijkheden die ik daar kon aantreffen. Eerst durfde ik gewoon niets te zeggen, toen men mij aansprak. Toen ik zinnetjes in het rood kreeg, sloeg ik zelf rood uit. Maar ik heb tegen mezelf gezegd: meiske, je mag niet bij de pakken blijven zitten !
M32: en dus kocht je jezelf een nieuw en - voor onze lezers in zwartwit - hoog ingesneden oranje badpakje en duikte de jacuzzi in
Sandra: Wat een wereld ging daar voor me open. Nu heb ik het geluk gehad dat ik toevallig naast Waveke kwam te zitten.
M32: Tja, wie heeft er nog niet naast Waveke gezeten
Sandra: Hoh, maar het is zo een lieve jongen, echt waar. En zo een beetje verlegen. Plots merkte ik bij mezelf: h� maar, er is geen enkele reden dat ikzelf verlegen zou zijn, zie hier wat voor een effect ik op die toch wel leuk uitziende jongen heb.
M32: en onmiddellijk besloot je model te worden ?
Sandra: Nee, helemaal niet. Dat was net in de opstartperiode van Wave's World en Wavesurfer vroeg mij om gastvrouw bij hem te worden.
M32: Horen wij het goed: jij hebt de kans om gastvrouw te worden op ��n van de meest vooraanstaande Belgische websites afgewezen ?
Sandra: Ja, na lang nadenken en overleg met mijn goede vriendin Christine, heb ik dat afgewezen. Christine zei me nog: "Pas op Sandra, dat gastvrouwschap dat is voornamelijk om gebruik van jou te maken." En dat klopte. Naar buiten toe is gastvrouw zijn glitter en glamour, maar de mensen zien niet de vele taken die de gastvrouw achter de scherm moet vervullen: hamburgerkes halen bij de Quick voor Waveke, naar de carwash gaan met de auto van Waveke, de champagnekelder aanvullen voor Waveke, excuses verzinnen aan de telefoon voor Madame Waveke, eventuele doubledates ongedaan maken van Waveke, stoute schoenen van Waveke poetsen, enzovoort. Kortom, ik bewonder de vrouwen die het gastvrouwschap kunnen dragen, maar dat was te zwaar voor mijn schouders.
M32: Jouw schouders die veel te mooi gevormd zijn om zware lasten te moeten tornen, Sandra. Het Marc32-modelschap ligt jou ongetwijfeld beter ?
Sandra: En of, ik kan het dus aan alle meisjes aanraden. Eerst dacht ik nog, dit is weer de zoveelste vrouwenzot die mij verhaaltjes wijsmaakt. Maar helemaal niet waar dus: een heel mooi contract met een degelijke vergoeding, een suite in Hotel Mimosa, fotoshoots in Milaan en op de Seychellen, een persoonlijke trainer/masseur (met Marc32 Amandelolie), schitterende maaltijden verzorgd door Raf onze persoonlijke kok en bijpassende borrelende dranken geschonken door Gilbert, in ��n woord: een sterrenbestaan. En dan de mensen die ik al mocht ontmoeten, stuk voor stuk sympathieke vriendinnen van Marc32: Cindy, Naomi, Phaedra, Kate, Adriana, Miek, Claudia, die spreek ik nu allen met de voornaam aan.
M32: Sandra, je straalt en we zijn blij dat we een gelukkige vrouw van jou hebben kunnen maken
Sandra: Ik kan het iedereen aanraden: word Marc32-model !
M32: Modellen spreken natuurlijk aan tot de op zich niet altijd zo zuivere verbeelding van mannen. Hoe leef je met die belangstelling ?
Sandra: Ondanks de aantrekkingskracht die ik lijk te hebben - maar nogmaals ik vind mezelf dus helemaal niet mooi - probeer ik altijd vriendelijk te blijven tegenover de mensen. Zoals ik vroeger, toen ik nog als verlegen loketbediende bij De Post, mensen vriendelijk behandelde.
M32: en jouw liefdesleven, want ook daarnaar zijn onze lezers ge�nteresseerd ? Is er een significant other in jouw leven ?
Sandra: (aarzelend) Ehhhh
M32: Ja ?
Sandra: Om mij te verleiden moeten ze al van ver komen, geloof me
M32: Liefst in een snelle bolide zeker ?
Sandra: (lacht uitbundig) Als dat even zou kunnen
M32: Enige voorkeur qua kleur ?
Sandra: Welke kleur heeft de Strijkmobiel ook al weer, Markske ? (lacht)
M32: Sandra, we gaan ons nog een tango bestellen, want ik voel dat de avond nog jong is
Wie Marc32-model wil worden, kan steeds een CV met foto doorsturen naar Marc32.
(c) Marc32