Wie wordt Miss en Mister Jacuzzi 2000 ?
De uitslag !
Marc32 gaf aan de trouwe jacuzzi-bezoekers de gelegenheid om zelf online hun stem uit te brengen op wie volgens hen met de fel begeerde titel gaat lopen.
U was geweldig en heeft massaal gestemd: op tien dagen tijd werden 12699 stemmen uitgebracht. Meester Van Backl� heeft de stemmen geteld en zodra weet u wie de winnaars zijn. Maar kijkt u hierna nog even wie de kandidaten waren:
Miss Jacuzzi 2000
Nicky Blomme
Nicky schreef ons:
"Mijn naam is Nicky Blomme, ben 23 (word er 24) werk in Gent bij een studiebegeleidingsbureau en heb als voornaamste hobby's uitgaan, dansen en op het internet mijn tijd spenderen.
PS> Als ik win gaan we hem samen uitdrinken hihi."
Dat is beloofd Nicky, iets wat voor alle kandidates trouwens geldt !
Madame Wave
Madame Wave (echtg. Wavesurfer) schreef ons:
"Hoi, mijn naam is Greet, ik ben de trotse echtgenote van Wavesurfer, en wil Miss Jacuzzi worden!
Waarom? Nogal wiedes h� dacht ik zo..
Ik ben net als m'n man, Wavesurfer, 34 jaar, ben ingenieur bij de waterleiding en kijk elke dag toe op de kwaliteit van het water, ook dat van Marc's jacuzzi dus
Niet zelden kom ik sporen van allerlei onzuiverheden tegen in dat water, en heel vaak zijn die sterk te vergelijken met de samenstelling van Dom Perignon...zal wel niet echt toevallig zijn zeker h�?
Enfin..
-stem voor leuk volk in de jacuzzi
-stem voor zuiver water en sprankelende champagne
-stem voor Madame Wave! "
Floske
Floske schreef ons:
"Ik heb een probleem, ik zou me o zo graag kandidaat stellen voor die Miss Jacuzzi verkiezing, maar ik kan geen fotooke sturen want ik plak niet op papier.
Wat moet ik doen ?"
Geen enkel probleem Floske. Gilbert heeft er zelf een fotoke bijgedaan, zo waarheidsgetrouw als mogelijk.
Magali
Magali schreef ons:
"Waveke mij vertel: ik stuur foto naar u, maar ik niet weet waarom.
Mille x x x
Magali (Wavre)"
Welkom bij Marc32, Magali. Met jouw aanwezigheid gaat Marc32 nu ook over de taalgrens ! Als dat geen bloemetje verdient.
Miek
Miek schreef ons:
"Hallo,
Ik heb lang geaarzeld om mee te doen aan de verkiezing want ik hou helemaal niet van verkiezingen maar ik ben wel gek op Champagne, vandaar...*s*
oh ja, mezelf voorstellen : ik ben dus miek, ik word 41 en woon te Hasselt,
moeder van een zoon van 16 en een dochter van 13, 2 pubers die volledig beslag op mij en mijn vrije tijd leggen, vandaar geen tijd voor hobbies....
groetjes !!!
Mister Jacuzzi
Earnie
Earnie schreef ons:
"Ik ben EARNIE, woonplaats SESAMSTRAAT, WEBSITE http://members.xoom.com/earniebel.
Waarom men mij moet kiezen !! Ik ben knap, snoezig, lief, verstandig, maak nooit ruzie,... Je zou eigenlijk een groot kieken moeten zijn om niet op mij te stemmen !
Reden van deelname: Ik wil aan een lief geraken op deze manier ! Iedereen mag mailen !!!
Groetjes earnie !!!"
Dr Lector
Zonder woorden
Sjeird
Sjeird schreef ons:
"Dames en heren, hier ziet u een fotoken van enige en echte Manasjeir van den Iendracht tijdens nen Promotocht in de Zwitserse Alpen.
Het is de bedoeling dat u ofwel massaal voor mij stemt (dan zal ik u er dik voor belonen - cfr. Geldoverschotten bij Eendracht Aalst) of helemaal niet (dan weet ik dat mijn lief mij iets heeft wijsgemaakt).
Kortom, trekt u plan en laat u niet misleiden door (p)louche figuren.
Earnie, niks tegen u h�. *S*
De Sjeird "
Nvdr: Volgende foto's werden door Gilbert (74) gemaakt. Gilbert ziet niet meer zo goed
A3
A3 schreef ons:
"Hallo allemaal, mijn naam is Adrie (A3) en ik kom uit het centrum van Nederland. Overdag ben ik een zachte lieve vent maar 's nachts komt het beest in me los. Stem op mij en je kan het misschien wel eens in de levende lijve meemaken. Doei. "
Phranq
Phranq schreef ons:
"Yo, I'm Phranq, be cool and vote for me."
DJ Rob
DJ Rob schreef ons:
"Ik ben DJ Rob uit Limburg en hoop dat jullie op mij gaan stemmen. Misschien geef ik dan wel een Keigoeie mister en misses Jacuzziparty."
Ikbenik
Ikbenik schreef ons:
"Ik ben Wouter (ikbenik voor de mensen van surfchat). Ik sta hier wel niet al te fris op (je weet hoe dat gaat: bijna ochtend en bier in de ogen) maar ��n ding ben ik zeker: op klaarlichte dag zie ik er beter uit."
Defke
Defke heeft zich teruggetrokken
Flo Real, alias TheRealFlo
Flo Real schreef ons:
"Floke is 39 jaar en woont in Oostende. Vermits Floke aan de kust woont, is hij vertrouwd met woelige watertjes. Zo heeft hij er ook al heel wat doorzwommen.
Daarom wil Floke nu wel eens tot rust komen in een warme jacuzzi, liefst in gezelschap en met een glaasje Bollie !
"
StonyPony
Stony Pony schreef ons:
"Naam: StonyPony.
Leeftijd: niet meer te bepalen.
Woonst: Leuven, of ergens in de nabije buurt als hij zijne stal niet meer weet te vinden.
Korte voorstelling: langs geen kanten meer nodig ... de meiskes kennen mijn "voorstelling" al lang.
Waarom ik Mr Jacuzzi wil worden? Omdat alle meisjes graag eens op me wil rijden onder water ... ze hebben de kans nu als ze voor me stemmen ... "
Val�re Cools schreef ons:
Samson
Samson schreef ons:
"Mijn naam is Samson, ik ben 26� jaar, en woon in de omgeving van Oostende. In Planckendael zou je me vinden onder het label Canus Samson Gertii.
Mijn een-ei�ge tweelingzuster is Flo Real, jullie misschien beter bekend als Flo. We zijn niet helemaal identiek, oef, ons moeder zegt altijd dat voornamelijk ik het ei van de familie ben. Moest ze eens weten dat ik mijn bonzo als Samson verdien ... Scherpzinnige Surfinners hadden natuurlijk al v��l langer in de mot dat Flo onmogelijk een en ondeelbaar kon zijn. Dat hij niet alleen bepiest, maar ook gehakt werd door dat schoothondje. Soit, laat dit op de valreep onze outing zijn.
Stemmen maar (voor mij natuurlijk, onder het motto : Ja ! e koe zie). "
En dan nu: de uitslag
Miss Jacuzzi 2000
1. Miek (740)
2. Nicky Blomme (682)
3. Magali (608)
4. Floske (250)
5. Madame Wave (200)
Mister Jacuzzi 2000
1. Earnie (5003)
2. Flo Real (2532)
3. Dr Lector (1618)
4. Samson (831)
5. Stony Pony (103)
6. Sjeird (93)
7. Phranq (12)
Rob (12)
9. Ikbenik (9)
10. A3 (6)
11. Val�re Cools (0)
TUSSENKOMST VAN DE JURY
Aangezien Earnie evenwel nooit man genoeg is geweest om een foto van zichzelf in te sturen, wordt hij gediskwalificeerd en gaat de titel van Mr Jacuzzi 2000 naar de tweede: Flo Real.
Namens Marc32 proficiat aan onze nieuwe Miss en Mister Jacuzzi 2000, Miek en Flo Real. En laat ons eens uw reactie weten en een adres waarheen wij die champagne mogen versturen.
De Miss en Mister die u het liefste in de jacuzzi zou zien !
(c) Marc32