De Strijkmobiel N.V.

Wij strijken de plooien voor u glad !

Wie zijn we ?

De Strijkmobiel N.V. is een jonge onderneming, EASDAQ-genoteerd, die zich toelegt op het strijken van huishoudelijk linnen en kledij.
Sedert 1997 komen de medewerkers van De Strijkmobiel N.V. bij u thuis de strijk doen. Een vlotte, eenvoudige service, aan democratische prijzen.

Marc32 (CEO De Strijkmobiel N.V.): Van in het begin is het onze bedoeling geweest om met de nodige charme bij de mensen thuis de strijk te komen doen. Iedereen haat immers die strijkmomenten en zou dan liever tijd maken voor zichzelf. Wij bieden die mogelijkheid, voor jong en oud.

Miek (klant sedert jaar en dag): Inderdaad, dat kan ik beamen. Een hele opluchting: ik zit dan rustig een koffietje te drinken, lees even de Marie-Claire en het leuke is dat de mensen van De Strijkmobiel ook over alles wat mij bezighoudt kunnen meepraten.

Waveke (Operations Manager Eastern Belgium): Daar hebben we altijd een punt van gemaakt: service op mensenmaat. Mijn klanten weten het, als ik binnenkom is dat altijd met een vrolijk grapje, een klein complimentje (knipoogt naar Miek) en als ik er even tijd voor heb zelfs een klein dinerke, dat ik met liefde klaarmaak.

Warme (klant met stug zomerlinnen): En ik kan iedereen de pluimenservice aanbevelen !

Wat moet dat kosten ?

Democratische prijzen zijn het kenmerk van De Strijkmobiel N.V. Het basispakket (een mand met zakdoeken, ondergoed, hemd, broek, kousen, handdoeken voor een persoon voor een week) kost u slechts 750 frank. Aangezien De Strijkmobiel N.V. alles officieel factureert kunt u deze kost zelfs als onderhoudsgeld fiscaal aftrekken.

Graag maken wij voor u een gepersonaliseerde offerte, aangepast aan uw behoeften.

Frequent Strijkers Programme

Onze trouwe klanten kunnen genieten van het Frequent Strijkers Programme. Wie minstens twee uur per week een beroep doet op De Strijkmobiel N.V., kan intekenen op dit programma. Per gepresteerd strijkuur krijgt u Frequent Strijkers Punten.

Die punten kunt u dan inruilen tegen een diner in 't Konijntje in aanwezigheid van Waveke (ISO 9003-norm), een jacuzzi met Marc of een spannende city-trip.

Kwaliteitsstrijk met kwaliteitsapparatuur

Enkel het beste is goed genoeg voor ons.
De Strijkmobiel N.V. gebruikt de Calor2000 SuperSteamer.

Zij keerden tevreden terug

Sommige van onze tevreden klanten: Dany, Mieke (al soms wat moeilijker in plooi te krijgen, geven we toe), Ally (deux-piecekes geen probleem voor ons) en natuurlijk ook Eef (die het vree wijs vindt).

Voor wie er nog aan twijfelt: strijken is kunst !

Bron: NeXT! Magazine Maart 2000(met dank aan Denise van de Pin-Up Club)

(c) Marc32