..... ja, ja ... nu ligger det jo således, at der er så temmeligt frygteligt frygteligt mange forskellige former for interesser (& hobbies.. om jeg så må sige...) folk kan ha', og nu er det jo lissåm sådan, at bambus synes jeg altzå er noget af det allermest højinteressandte.. Ikke fordi jeg har interesseret mig for det hele livet... og dog... *spidser munden og kigger ned*...... tjoe, det har jeg måske nok... jeg kan da huske en spæd strøtanke fra barndommen om, hvor fantastisk glat og lækkert det var.. *S*.. og sådan.. Men jeg vil indrømme.. at her på det seneste; hvor jeg for alvor er rundet, og har kastet mig direkte ud i 30'erne (med djævelens vold og magt saføli, sq ikke efter eget valg, idet min sjæl stadig er knapt 20 *GGG*).. at interessen virkelig er vågnet op fra sin dvale.. egentlig kan jeg slet ikke få nok bambus.. det er faktisk ikke muligt overhovedet for på nogen måde at mætte min trang til bambus.. jeg er begyndt ligefrem tage mig selv i, at sidde og tænke kun på bambus... det kan jeg nu gøre ret længe.. har aldrig turdet tage tid på det.. for.. ja.. call me oldfashion.. jeg har slet ikke lyst til selv at vide, hvor længe.. *GG*.. Nu er det jo ikke bare 1000 stykker bambus eller alt bambus som tænder mig uhæmmet eller noget.. men en helt bestemt gren.. nemlig den som kan bruges til rigtigt mange og også praktiske ting.. fx... den lille tynde som man kender fra stueplanter, som skal bindes op.. det er jo ikke den vi taler om her..!!!! Men den, som samtidig indeholder den magiske bambusdrik.. zo to speak, der holder een ung og frisk gennem resten af livet, det er faktisk fuuuldstændig i tråd med en saltvandsindsprøjtning.. for DE hjælper bare..... LÆNGE... !!! |