Aeris... Den l�kreste gudinde... *�hhhhhh* L�v'inde *GGG*... med de aller skarpeste kl�r i sine funklende futteraler *G*.. strax blir man sliced, n�r hun da ikke tv�rer en stakkels cykelmyg ud med sin egen pumpe *LOL*.. ja lidt af hvert kan man komme ud for p� sjatten med denne zk�nne t�z.. *SSSS*.. og n�r man s� m�der hende til de forskellige arrangementer (som jo altid er en uds�gt forn�jelse).. kan man slet ikke forestile sig.. at dette yndige v�sen med guldlokkerne.. er den samme dj���wel som h�rger overalt.. med tastatur *LOL*...
Alabama... Ihhh dog, for en hyggelig natchatter vi har her *GG*... Han er min blevet min medsammensvorlige *�*... man kan lizzom kalde det for en intern pagt.... eller noget...*LOL*... og det skriver jeg ikke for at v�kke nogen som helst form for nysgerrighed af nogen art... *L���L*...
Ch@rm�r... En meget s�d netven, som altid har en kvik bem�rkning eller et opmundrende ord... *SS* .. Hvis Charme�ret er p�, f�ler man sig for det meste helt speciel... *S* .. for man kan roligt r�be, at han er jysk mester i netflirt *GG*...
DenMaria... En totaaaal cool dame *L����L*.. og det mener jeg sq stadig *GG*.. Hun magter bare det der med bogstaver... i flere henseender *GGG*.. humor, det er sq noget der t�nder *GG*... gl�der mig klart til at l�re hende bedre at kende mer' og mer' *G* Kanon cute s�n i �vrigt, Thomas der *S
Devil... Tro ikke dine �jne/�rer!! Denne superbabe lever faktisk slet ikke op til navnet *GG*... aaalt for s�d til at v�re kommet direkte fra Helvede *GG*.. men det er nok derfor hun s� tit er *inDesquise* eller hvon' det nu staves *G*.. Munterhedens lille devil m�ske *fniiiiis*.. altid i godt hum�r med et glimt i �jet.. *krammer lamsebamsen* *SSSSS*... gl�der mig til n�ste gang.... *S*..
Fleskild... Megaflirteren... *GGG*.. f�rer sig frem med kyske bem�rkninger p� sjatten til alt, hvad der kan krybe eller g� i sk�rter *GG* Alletiders s�de og rare fyr... havde jo forn�jelsen af en tur i Nyhavn forleden *SSS* .. og det er ikke sidste gang *GGG*.. Tror oxo han kan trylle.. *GG* *pufff*.. sm�ger v�k... og *vupti* sm�ger tilbage *L�����L*... tror han har p�monteret et hemmeligt rum... et eller andet sted... m�ske ikke p� hans egen krop *Megalatterkrampe*...
Fritte... Uha for et hyggeligt t�sebekendskab *SS*.. sk����n sladder i Nyhavn *G* og p� sjatten, hvor tingene nemt kan forekomme i r�dt, bl�t eller helt over i dyreriget *GGG*.. dette ilder *L������L* qvindemenneske er altid frisk og med p� en latter.. selvom hun har travlt med det f�rn�vnte samt icq'en *hot'n running*... *GG*
Funky... bolle med R i.. *GG* ja ja, s� deeeeeeeet *GG*.. Om ham kan man sige... tja, hvor skal jeg begynde *G*.. n�ppe noget af en sjagsvatter *LOL*...og s� kan man tilf�ldigvis aldrig komme udenom de uanede m�ngder af netgramsning n�r man m�der ham, det sk�re sp�gelse *uhhhhhh gyyyyser af fryd*... og heller ikke *irl* hvis jeg sku' sige n��et *GGGG*.. *graaaaaamz*
Gaupa... Kanoooooooon laber fyr *SS*.. Altid s�d og dejlig til en snak af den ene eller anden art.. og som f�r �n til at f�le sig godt tilpas i sit selskab.. *k�����z*... S� kan man oxo sige.. at Gaupen st�r for de fleste partysnapshots *GG*.. af mere eller mindre skummel karakter .. *LOL*.. Klo.. �hhh... S�deste, kom og rod mig i h�ret *GG*..
Happyman... Den aller f�rste netcoach jeg m�dte *SS* ... Dog er han imidlertid afhoppet til seniorerne..*G*.. Han l�rte computerfjolset fx. at skrive i kursiv og det *G* (al begyndelse er jo sv�r).. samt at oprette en mailadresse som er blevet brugt flittigt siden.... *SMF&S* *GGG*..
Helle?�?... Den aller aller sk�nneste *SS*.. holddaop, hvor kan hende hersens f� en til at f�le sig hjemme nomatterwhat.. en rigtig Ih,hvorerlivetsk�nt*S*TYPE...Helle var nok den f�rste jeg talte med overhovedet .. og kunne slet ikke undv�re hende p� issen i dag... eller noget *GG*.. m� bare kramme hende n�r vi ses... En fortryllende pige.. med et superfint hum�r.. *S*
Hende... Det aller labreste dullemonster man kan t�nke sig *irl*... liiiiidt mere flyvsk p� chatten om jeg s� m� sige... *GG*.. men vi kan jo saf�li alle ha' travlt.. m� f�sg�llit *hehehe* ... Jeg er fuuuldst�ndig benovet over hvor suver�nt denne dulleting kan skrive.. det er lizzom at h�re englene synge... *GF*.. RESPEEEEKT..... eller det er jo min mening..
Ildsj�len... Eller flyttekassen eller hvad han nu vil kalde sig i dag... *GG*... et frisk pust af humor flyder gennem sjatten n�r Ild g�r i gang med at smide om sig med metaforer... *GG*.. Og til festerne... der sp�nder han sq oxo danseskoene p� *gn�kker*...
*John John*... *T�rrer mig i nakken*... *G*.. efter drenger�vens varme fugtige �nde har bidt sig fast *GGG*.. Jow... han skal da oxo med i farten... Monstercyberkrammeren *SS*.. *holder vejret* luften g�r totaaalt ud af een.. n�r man m�der ham hersens p� sjatten *SS*.. Ihhh du godeste *G*.. du skylder mig i �vrigt stadig en svingom *irl*!!! *hehehe*... og jeg gl��der mig !!!
lbl... Aldrig har jeg v�ret s� meget sp�ndt op til lir' af nysgerrighed, da jeg skulle m�de mine initialer *GG*.. og det gik jo over al forventning.. Det var dog helt suver�nt s� zm�kfyldt med humor han er... *sidder helt forbl�ffet*... alts� taget i betragtning af, at han er en mand... *LOL*... *Babygraaaaaams* (liggende) ..
Lurp@k... Det sk�nneste sm�r... selvom K�rgaarden jo er en rrrrigtig skarp konkurrent *GGG*.. Danser som en dr�m... *SS*.. og er majet majet zzzz�d, m�ske en lidt stille fyr.. men man beh�ver jo heller ikke fyre den fuuuuuldst�ndig af... n�r man kan f� folk til det *GG*...
low power... Totaaal s�d fyr, med danseskoene sp�ndt p� rette sted *SS*.. og det er jo aldrig at foragte *G*.. kender ham dog ikke s���� godt.... endnu... *G*..i �vrigt har han det sk�nneste kr� af en k���mpestor rotweiler *GG*.. & *gyyyser*..
Mizz.Y... Sjattens ukronede dronning... til hver en tid... *SS*.. Mage til forrygende dejligt og suver�nt kvindemenneske skal man lede l�nge efter.. oxo *irl* *latterhvin*... Mizzen her forst�r sq at lave ravage... hvis det hele sku' g� hen og blive aaaaalt for kedeligt... *SS* ...og s� kan man altid v�re heldig at l�ne lidt fra mormors lingeri-kiste .. der er nemly fo'zk���lligt og for enhver smag.. *GG* *megababykramzer hende*..
Morgan... Le Fay... Den Undersk�nne *SSS*.. med et hum�r s� man kan blive viiiiildt forpustet i l�bet af 7 tienedele af et sekund *G*.. Kunne li' hende fra f�rste gang jeg m�dte hende.. med dreadlocks og alting *GF*.. Hun er bla. en af dem som har �bnet mine �jne for, at jyder oxo kan v�re herresjove.. men �k�j.. hun bor der jo heller ikke l�ngere *GGG* *no offense*..
Mystique... Min k�re kollega igennem 12 �r... *SS*... chatter dog mest hos seniorerne. En rigtig god venninde man kan stole p� *SS* og som altid er rolig og kan f� �n ned p� jorden igen... *GGG* .. hvis det da skulle g� hen og blive n�dvendigt *LOL*
Pnille... Noget af det aller skrappeste *LOL*.. havde stor respekt i starten for denne Diva p� sjatten.. og som hun dog kan vifte med de ben *SSS*... Absolut l�kker blondine.. *GG*... med kanonhumor... *love that* *girliehuuug*..
Peter Pedal... Tjoe, hvis man bare er interessandt nok.. kan man blive n�vnt op til flere gange *LOL*... PP er bare den s�deste abekat... altid magter han at h�re p� mit sludder... p� trods af hvor uanst�ndig jeg bliver.. *GG*.. gl�der mig meget, at at se aben *irl*... snarest!!! *fedter med et �*... *SS*..
RAH... Man er hvad man er.. *GG* eller �hhh hedder, var det s�dan den var?? og s� skal det n�vnes, at RAH bare har sans for det der med festarrangementer *kysser ham i panden*... tak for det s�de... kan aaaaldrig siges for tit... *SS* (for s� gider han vel ikke mere... *G*).. not...
RickD... Den sk�nneste ungersvend, som er liiiidt let at drille p� sjatten.. *SS* (s� vidt jeg husker *GG*) men er s��� cute *irl*.. at man ziiiiiiiimpelthen ikke n�nner det... s���� majet *GG*.. N�h!!! S� er det klart at foretr�kke en hurtig squaredance med vidunderet.. her styrer han sq... fuck det... han styrer .. *GG* .... F����K D!! (s� ta' lige s�l � kom m� den sko der! R�v!.. *latterhvin*)...
ScoobyDoo... Du Scooby... hvor har du v�ret s� l�nge??? *savner min s�de nabo*...!! Kom tilbage...!! Scooby er en af de rigtig gode supportere *SS* han s�tter simpelthen alle sejl ind for at redde �n, hvis noget ikke helt sku' ha' v�ret offentligjort... i sort *LOL* ... og s� er han pisse nysgerrig... *GGG*.. Excately like me..
Scorpio... Endelig m�dte jeg �n som har lige n�jagtigt s� meget knald i l�get som mig selv.. *G*..og snakker lizz� majet...*S*.. Arrrrj.. mosge liiiidt mere *G*.. Straaax jeg s� ham p� sjatten sidste �r.. klaksede han direkte p� issekuen min.. og vi er totaaaalt p� b�lgel�ngde... og rider i �jeblikket lykkeligt p� bambusb�lgen den alm�gtige.. *G* fx. har vi f�et f�lles milt, hvilket p� l�ngere sigt, er sp�et til at blive en stor succes iblandt nettets jetset.. *G*
Mit eget dejlige k�zzemonster & privatkryb'sk�rzte..*kniiiiips*..
She(lette)...Viiiildt s�d, selvom hun er jyde *griner forn�jet*.. Den t�s har bare humor... det skider jeg p�... Altid festlig og klar med en bem�rkning b�de *irl* og p� chatten.. hvor hun fx. oxo kan lave �lkasser... og s�'en *GG*.. *t�sekraaaaaaaamz*...
Sherry... Den aller s�deste *SS*.. Sherry er bare en zk�ppezk�n t�s *S* ... hun er suver�n at snakke med b�de her og der... *SS* Det er nok derfor hun altid er s� popul�r... *G* alle vil snakke med Sherry... men dem som kender hende, ved hvorfor... *SS* det er fordi hun er en race.. som ���lsger boller med sm�r ovenp� *GF*... men det kan jo oxo v�re l�xit nok *GGG*...
Silver Surfer... En meget nydelig ung mand, som min mor sagde *GG*... og hun gjorde det sq *GG*.. N� men han er nok oxo noget af det aller flinkeste man kan t�nke sig.. og d�dnem at snakke med *SS*.. og chatte med for den sags skyld..*G*.. og s� har han bare totaaaaalt styr p� det hersens med parfumer *respeeekt*.. fx. hvilke hans dejlige k�r'ste har & hvordan de lugter �hhhh dufter saf�li.. *GG* det fik vi da en sen nattetime til at g� med engang.. *SS*.. Altid en forn�jelse er det at m�de ham hersens *SS*..
Summe... Absolut et m�gtig nuttet personage *SS* ... danser for godt... og krammer endnu bedre *giiiisp*..*LOL*... deeet-en forn�jelse at feste med *Bzzzzzzzz* igen og igen... *GG*.. desv�rre ser jeg ham aaaalt for sj�ldent p� sjatten *�vser*..
The Duke... Morgendug *G*... endnu et living proof p�.. at verden bare er kanon lille..*SS* .. Vi har s� at sige vokset op site by site *GG*... og f�lles venner fra fortiden *GG*.. syns lige jeg vil n�vne det *GG*.. OG...at det faktisk er kanon fedt at v�re i byen med Duggen, for han er altid liiiige ovre og konversere no'en andre *LOL*.. En hamrende flink type med en fin humor.. *dunk* *GG*..
Thelm@... Bliver altid totaaaalt forvirret, n�r jeg ser Thelm@ p� sjatten... er det nu tirsdag?? Gu, er det da ej tirsdag... er det ?? *kl�r mig i h�ret* *LOL*.... Man kan vidst aldrig helt regne med det dersens *GG*... Altid er kvinden i supergodt hum�r.. p� trods af probs m� dyt.. og alting *SS*..
Vik... �k�j... bolle med c i.. der m� jeg kaste h�ndkl�det i ringen *GG*.. Vik er nok Danmarks n�rmeste svar p� Bruce Willis..*SS*.. og s� kan det jo heller ikke nytte noget, at manden oxo bare er pisses�d.. *fniiiser*.. samt indehaver af Bl� Bog *megaknusekrammer* for den.. *thumbs up*..!!
Wildchild... Den lille vilde er et raaagtygt hexebarn... eller det tror han.. *GG* og man n�nner jo ikke at fl� ham ud af trancen *GG*.. dog er han en facinerende lille troldmand.. men ikke ensbetydende med, at det er i ordets bogstaveligste forstand....*hehehe*... *minitegn*.. *LOL*..
Hvis du af en eller anden uhyrlig grund ikke er n�vnt ovenfor.. og er fuuuuuuldst�ndig vild efter at komme p� tavlen.. fordi du m�ske er f�dt m�rkelig *GG* eller er du utilfreds over hvad jeg har afsl�ret omkring din person *gn�k gn�k*... s� mail mig en klage.. samt en rrrrigtig god forklaring p�, hvad sjovt der s� er ved dig...