Passionen

hvad skete der egentlig???

Lidenskaben..... kender vi ikke alle den eller dr�mmen om den?? Lidenskaben er bare virkelig det allermest optimale... p� det f�lelsesm�ssige plan.. Mmmmm *nikker*.. det er sq for fedt, at ha' pr�vet det.. *biiiiig smile*... f�ler mig helt priviligeret *hehehe*.. hold da k�ft, hvor er det fedt... kun at t�nke p�, hvor sk�nt det vil blive at komme hjem hele dagen p� arbejdet.. fx.. fedt at kunne gl�de sig hele den uuuudstrakte dag *SSS*.. og n�r man kommer hjem, bliver man m�dt af den dejligste k�r'ste, som bare kysser en og fort�ller, hvor dejlig man er eller ser ud .. eller ja, jeg ka' dem ikk.. *G*.. herfra t�nker man s� kun p�, hvor sk�nt det bliver liiidt senere, hvor der ikke l�ngere er b�rn tilstede *GF*.. *Pfuuuuuuuuf mand*.. *G* tjoe, jeg kaster h�ndkl�det i ringen, og indr�mmer, at jeg faktisk ikke har haft tid til andet det sidste � �r.. *hahahaha*.. Aldrig har jeg passet s� godt sammen med en k�r'ste f�r... han kysser bare perfekt.. man bliver helt svimmel.. og han nusser mig.. der er bare s� dejligt *SSSS*.. in fact er han landsmester i det.. *G*.. jeg har altid vidst... at man ku' finde s�dan een her... men regnede ikke med, at jeg ville v�re den heldige. Vi er totaaaalt p� b�lgel�ngde, griner af de samme ting... t�nker det samme, og hvis jeg skal v�re helt �rlig.. s� er det faktisk liiiidt spookie.. kan sende hinanden mails indenfor samme minut.. lange mails.. *SS*, hvor der stort set st�r det samme.. *S*.. Det savn, jeg har hele dagen uden min lidenskab ved min side *SS* afhj�lpes jo gudskelov... idet vi jo heldigvis, i vores tid, har det allerbedste kommunikationsmiddel; nemlig mailen.. *G*.. for den kan jeg da sleeeet ikke leve uden.. at f� dem i en lind str�m.. *sukker dybt*.. hold da op, hvor kan han bare t�nde mig, ved blot en enkelt af hans mails.. *smiler s�dt og dr�mmende*..
Forleden ringer min X (siden januar 99) og siger vredt til mig... "du m� alts� snart til at f� dig et liv".. hvad svarer man p� det??? *GGG*.. man svarer jo fx. ikke "jeg har da det fedeste liv, som jeg overhovedet nogensinde selv havde forestillet mig det.. jeg er tilfreds.... 100% tilfreds faktisk.. havde aldrig dr�mt om, hvor fedt det er at nyde hver en dag, som var det jordb�r dyppet i chokolade *Mmmmmmmm*.." og man siger jo heller ikke "det skal du slet slet ikke bekymre dig om, s�de... jeg boller sq miiiiindst 2 gange om dagen.. og op til 5 gange i weekenderne.. det er nemlig de allerfedeste... (m�ske jeg overdriver en smule.. det kan godt v�re, det kun er 4 *G*) mit liv fungerer skam fint, for ikke at tale om mit sexliv *GG*, men det kan du altid h�re om... husk mig p� det *LOL*".. n�hhh, man svarer jo helt befippet "hvad mener du?????".. der bliver svaret "ja, nu har jeg pr�vet at komme igennem (for at snakke med vores s�n) i de sidste 5 timer, og der har v�ret konstant optaget... du m� se at f� et liv i stedet for det internet der...". I stedet for at proklamere i samme sekund, at hvis jeg havde lyst til at f� en 24timers opkobling, s� ville jeg g�re det, og s� ku' han i �vrigt ringe p� mobilen, hvis der var mere.. startede jeg strax med (bare for 12 �rs gammel vanes skyld) at g�re rede for dagens forskellige bedrifter, hvilket bla involverede indhentning af arbejdsmails for min ferie, samtaler med arbejdet, da jeg havde v�ret v�k i 2 uger.. samt diverse l�se opkald til dit og dat.. (at mig og krybet havde surfet et par timer.. undlod jeg faktisk helt at komme ind p�, men det skal der vel oxo v�re plads til..).. Men her bagefter, n�r man f�r t�nkt sig rigtigt om, og man godt kan se, at det vidst ikke heeeelt var p� sin plads, at fort�lle mig om hvordan og hvorledes vedr�rende at f� sig et liv... ja, s� kan man altid komme p� diverse form�rmelser til at tage til genm�le.. af forskellig art.. *G*.. men det kender du vel...
Opdateret d. 9-10-99