Jag har stått bunden på golvet hela kvällen, min ägare
har bundit mina händer med hundkoppel bakom min rygg, hundkoppel just
för att hon tycker det passar mig även om hon säger att hon aldrig
skulle behandla djur så som hon behandlar mig. Mina fötter är bundna
med rep, många varv och hårt knutet, repen skär tack och lov inte in
för hon har tagit på mig ett par lackstövlar, hon säger att jag ser ut
som en liten slyna med dom på. Fötterna står brett isär, vid var sitt
sängben, jag står nämligen mot hennes sänggavel, inte bekvämt dock,
för hon har lagt en repögla runt min pung vidare över en krok i taket
och i änden på repet hänger en vikt som drar i repet hela tiden.
Dessutom ligger repet spänt mot min stjärtskåra, vilket gör att hennes
favoritdildo, den svarta uppblåsbara, effektivt stannar kvar ända in
till roten i mig. Innan hon gick ut ägnade hon en god stund åt att piska
mig ordentligt med en ridpiska för att jag inte hade skött mina sysslor
ordentligt. Hon brukar nämligen, när hon är på sitt mest sadistiska
humör, låta mig måla hennes tånaglar med penseln i munnen och
händerna bundna på ryggen. Jag har lärt mig det ganska bra, men i dag
ville hon att jag skulle misslyckas så hon piskade till mig över ryggen
när jag inte var beredd och givetvis så missade jag ett penseldrag då…
Jag fick be om ursäkt genom att slicka rent hennes ridstövlar som hon
använt tidigare under dagen, jag hatar när hon låter mig göra det. Så
jag trodde givetvis att hon var klar med bestraffningen efter det, men jag
hade glömt att säga "tack" en gång när hon askade sin
cigarett i min mun också. Därav piskningen innan hon gick, 40 hårda
rapp med en blöt ridpiska, jag är fortfarande öm och tacksam över att
hon inte band mig på en stol.
Klockan på nattduksbordet börjar närma sig två på natten och jag hör något i trapphuset. Det rasslar till i dörrlåset och hon kommer in. Hon är inte ensam, hon har tydligen en kille med sig. Jag kan höra hur de kysser varandra i hallen. Det går en stund innan de kommer in, killen, en rätt stor sak som verkar vara av någon sorts utländsk härkomst tittar lite intresserat på mig, men tydligen förberedd på att jag var här.. Min ägare kommer in och ställer sig bredvid honom, föser ner honom på sängen och sätter sig grensle på honom. Hon börjar massera hans överkropp samtidigt som hon böjer sig ner över honom och de börjar kyssas. Han börjar fumla med sitt skärp och sin gylf, hon hjälper till och snart är byxorna av. Jag ser en skymt av hans kuk, den är stor, mycket stor till och med. Min ägare beter sig som en skolflicka mot honom och frågar om hon får ta hans kuk i munnen, det går tydligen för sig för han lägger sin hand över hennes rygg när hon sänker sitt huvud över hans kuk. Hon ligger vänd mot mig på sängen, och hon ser mig i ögonen hela tiden medan hon slickar på hans kuk, jag vågar inte titta bort för jag vet att jag inte får det. Nu flyttar hon upp sin bakdel så hon står grensle över killens ansikte och börjar gunga fram och tillbaka. Hon suger sakta upp och ner på hans kukskaft, fortfarande med blicken fokuserad på mig. Hon tar ut den ur sin mun och börjar berömma killen för hans goda kuk och tackar för att hon fick suga den. Hans kuk står rätt upp, hård och ådrig, helt blank av hennes saliv. Han sätter sig upp i sängen och hon vänder sig om, smeker hans kinder, kysser honom och slickar honom i örat, kärleksfullt, hela tiden sneglar hon åt mitt håll och ler lätt.. "Nej, nu är det dags att jag håller vad jag lovat" säger hon plötsligt, "han längtar nog efter dig" säker hon och skrattar. Killen reser sig upp, ger inte mig en blick, han ställer sig bakom mig och tar bort repet med vikten runt min pung med van hand. Min ägare sätter sig på sängen alldeles framför mig, tar tag runt min haka med ena handen. "Nu är det bäst att du sköter dig bra, för jag kommer att kolla hela tiden så att du inte gör något dumt, lilla gubben" säger hon och flinar. Killen tar ut min dildo och placerar sin kuk mot min öppning och frågar om jag gillar kuk. Jag vet inte om jag ska svara, men innan jag tänkt färdigt så får jag en örfil av min ägare "nå, svara då, gillar du kuk din lilla slyna" fräser hon. "Ja" viskar jag, "jag hatar dig" fräser hon och spottar mig i ansiktet. Killen trycker in sin kuk utan förvarning, den är verkligen stor, pulserande, jag flämtar till och min ägare skrattar mig i ansiktet, spottar igen och kallar mig hora. Killen har nu ett fast grepp om mina höfter och pumpar ordentligt nu. För varje stöt slår jag i sänggaveln med en smäll, och för varje stöt flämtar jag till. Min ägare tar nu tag med sin lediga hand i mitt hår och drar hårt i det samtidigt som hon örfilar mig. "njuter du nu, din slyna?" jag får fram ett "ja tack" och då spottar hon mig i ansiktet igen. Saliven rinner ner i mitt ansikte och hon ler sadistiskt åt mig, jag kan se att hon njuter i fulla drag. Tydligen har killen inte långt kvar för han drar ner på tempot för att till sist dra sig ur. Han ställer sig bredvid sängen och min ägare släpper mig och lutar sig fram mot honom, "jag vill ha det" säger hon och tar hans kuk i munnen och börjar suga. Tydligen går det för killen för jag hör honom stöna och jag ser min ägares kinder svälla. Tydligen sparar hon allting i munnen, för utan ett ord kommer hon fram till mig och tar ett nytt tag om mitt hår, drar mitt huvud bakåt och lutar sig över det. Sen spottar hon ut all sperma över mitt ansikte, det kommer i min mun, näsan och över hela ansiktet. "Jag tror det här var ditt" skrattar hon "njut nu av din kvällsmat så ska jag ta farväl av herren här. De försvinner ut i badrummet och efter en stund så här jag killen gå. Min ägare kommer in till mig där jag står, fortfarande med ansikte, mun och näsa full med sperma. "Vad du ser ut lilla gubben, det här går ju inte" hon släpper mina band och föser ut mig i badrummet, ställer mig på knä framför toalettstolen. "Tvätta dig" befaller hon. Med mina händer får jag ta vatten ur toalettstolen och tvätta mitt ansikte. Handfatet är bara till för henne nämligen. Sen är det dags för mitt anus, hon har en duschslang som hon klippt av på mitten så att munstycket fattas, hon är ganska uppfinningsrik, min ägare. Den för hon upp i mig efter att hon bundit mig på knä inne i duschen och sätter på lite lagom med vatten. Kallt, givetvis. Sen piskar hon mig igen, denna gången för att jag blundade när hon spottade mig i ansiktet, något jag fått lära mig att jag inte ska, men det är väldigt svårt att låta bli. 40 nya rapp med ridpiskan, denna gången slår hon hårdare. När hon är klar och anser att jag är tillräckligt ren så leder hon mig tillbaka till sovrummet där hon binder mig med händer och fötter på ryggen. Till sist sätter hon in en plugg i mig och säger åt mig att sova. |
|