Mina funderingar...
Att vilja ledas. Passiv väntan på att någon skall visa
dig vägen till din egen lycka, du vill förlösas genom en annan person,
är det verkligen möjligt? Jag svarar ja på den frågan, jag tror att i
vissa situationer och för vissa personer är det nödvändigt att få
tjäna och följa en annan människas regler och önskningar för att de
skall få uppleva lycka och insikt. Jag kan exempelvis se ett mönster
för mig själv; om jag har slarvat, kanske sjukskrivit mig från jobbet
fastän jag inte var sjuk, varit på krogen och strulat runt på olika
vis, det är då mitt behov av att ledas och bestraffas i lämplig mängd
är som störst. Det verkar som att jag behöver den där regelboken som
försvinner i vuxen ålder, det egna ansvaret som man måste ta över sina
egna handlingar, då det inte längre finns några pekpinnar; fy på dig
det var dumt gjort, ungefär. Genom att bli ledd och bestraffad ökar min
självdiciplin och min målmedvetenhet, för plötsligt så finns det
konsekvenser med mitt "dåliga" handlande, jag kommer inte undan
längre. Detta hjälper mig också på längre sikt och inte bara för
stunden, ty jag är en slarvig kille, jag är kanske lite väl rebellisk i
min omgivning på ett sätt som ligger mig i fatet på olika vis, jag kan
till exempel inte alltid uppbringa en sådan målmedvetenhet att slutföra
tex ett uppdrag på jobbet helt friktionslöst. Å andra sidan så har jag
en hel del makt och inflytande på mitt arbete, folk lyssnar på vad jag
säger och det har sagts om mig att jag kan vara rätt karismatisk och få
folk att göra saker som de kanske inte hade tänkt sig i första hand.
Tyvärr verkar detta inte fungera på krogen, haha.
Hur det kommer sig att detta gör att förlösa på ett sexuellt plan har jag inget svar på, inte mer än att det kanske är så att jag är en mycket sexuell person, vilket kanske gör att det är det yttersta planet att ta itu med min personlighet på, jag vet inte, men faktum är att det fungerar. Min personlighet har dessutom många sidor, jag kan till exempel fatta en del beslut på mitt arbete under dagen och delegera arbete och kanske ta en diskussion om något tills jag får som jag vill, jag kan sedan gå hem och känna ett starkt behov av att bli straffad, kanske till och med en längtan efter det. Jag tror att det delvis är något som inte går att förklara, redan relativt ung försökte jag binda mig själv på olika vis, redan innan jag ens hade kunnat stava till bondage, tror jag. Jag kommer speciellt ihåg en gång då det var två flickor som band fast mig vid ett träd av anledningar som jag inte längre kommer ihåg men vi lekte någonting i skogen vid detta tillfälle. De drog repen, eller snarare snörena runt mina lår och upp över mina höfter och jag kommer ihåg att jag blev helt euforisk av något sorts rus som jag i dag förstår var kåthet…så uppenbarligen är detta något vissa människor helt enkelt är födda med. I alla fall jag.. En annan sak som gör mig helt knäsvag är kvinnor med makt och målmedvetenhet. Jag har levt i ett samboförhållande under en tid med en kvinna som inte hade dessa egenskaper, jag blev serverad middag när jag kom hem, hon städade, putsade fönster och ville jag ta henne analt så ställde hon upp även om inte alls var lagd åt det hållet. Det var en total katastrof för mig, eller för oss ska jag kanske säga, jag förlorade på något sätt min identitet, visste inte hur jag skulle vara, hade det varit ett överrenskommet dom/sub förhållande så hade jag kanske kunnat ta hand om henne på ett helt annat vis, men så var inte fallet. Sexlivet dog helt och hållet, och jag blev så att säga struligare och struligare. Resten är historia kan jag säga.. Nåväl, kvinnor med makt och utstrålning, jag kan till exempel vara på krogen och mina ögon söker hela tiden efter en kvinna med "rätt" egenskaper. Jag ratar de gulliga, propra "familjeflickorna" direkt, jag söker utmanande klädsel, mycket smink för det mesta, och ja, ni som vet vad jag menar vet också att man kan se det i en människas rörelser, ansiktsuttryck och gester. När jag funnit henne, (det finns alltid en i en lokal med mer än 100 människor, finns det inte det kan man lika gärna gå hem..) så kan jag följa henne med blicken hela kvällen, diskret så att hon inte ser mig, för det skulle inte falla mig in att våga tilltala henne. Jag kan stå där och drömma om att bli ledd av henne, hur hon tar mig till sig och gör mig till sin ägodel. Förra helgen var just en sådan helg, hon var blond, hårt sminkad, lite mullig men med klara former. Hon var klädd i ett svart linne och svarta tights, rätt så högklackade skor. Inte speciellt vacker kanske, men på något vis ändå helt perfekt. Hon stod vid bardisken tillsammans med en kille som förmodligen inte var hennes pojkvän, hon stod där och berättade något för honom, hon hade ena armen i ett fast grepp runt hans midja och när hon talade så gjorde hon det tätt intill hans ena öra. Jag stod en bit bakom, helt orubblig och paralyserad, för hon var verkligen något. Ok, varje gång hon skulle säga något till honom fick hon sträcka sig för att nå upp till hans öra för killen var rätt lång, och varje gång hon gjorde det så såg hon rätt in i mina ögon eftersom jag bara inte kunde ta min blick ifrån henne. Hon såg, hon visste att jag tittade på henne, och jag kunde se att hon gillade det. Hon hade makten, och hon utnyttjade den, för när nästa kille som kom förbi som hon uppenbarligen kände började hon klänga på honom också, samtidigt som hon hela tiden sneglade åt mitt håll. Och när killen inte kunde se så log hon åt mig, inte det där snälla leendet utan mer "titta på mig du, det är allt du får..". Jag kan säga att jag var tacksam över att jag hade skjortan lite ledigt hängande utanför byxorna, förvisso uppknäppt nertill, men den dolde nog mitt rätt kraftiga stånd i alla fall… Hon var perfekt, hon hade kunnat få göra precis vad hon hade velat göra med mig, definitivt, ju mer hon hade plågat mig ju lyckligare hade jag varit. Jag kände egentligen ingen lust att ha sex med henne, det är inte alls det det handlar om, tvärtom, ju mer jag hade fått vara med henne och ju mer hon hade vägrat mig sex, desto bättre. Min totala lycka hade legat i att få slicka hennes anus iförd kvinnokläder medan hon hade låtit nån manlig bekant knulla mig. Här kanske är på sin plats att nämna att jag inte är varken trans- eller bisexuell, jag njuter inte av att klä mig i kvinnokläder eller att suga av en kille, njutningen ligger i förnedringen, eller personlighetsförändringen på något vis..om en tjej skulle tvinga mig att bära stay-ups, kjol och högklackat och kanske till och med läppstift, måla mina naglar och allt det där, så är det situationen av osäkerhet som är eggande, att bli påtvingad en roll man inte riktigt vet hur man spelar. Dessutom är min kropp ganska späd och "formbar" så min roll som "man" är rätt så lätt att radera. Slutligen, för er som inte känner mig eller som kanske läser det här utan att riktigt förstå så vill jag ha sagt följande, detta är inget problem för mig, tvärtom, detta är min läggning, min situation vilken jag trivs med, mitt enda problem är att jag kanske har haft lite svårt att finna likasinnade i den utsträckning jag kanske skulle vilja.. Jag lever ett helt "normalt" liv i övrigt, sköter mitt hem och mitt arbete och jag håller en så "normal" fasad utåt som det är möjligt, jag har goda och nära vänner som inte har en aning om min läggning, men varför skulle dom? Jag vet ju inte (och vill inte veta) hur de gillar att spänna på sina respektive..
|
|