Opplevelser

Jeg hadde ikke hatt en enestePrilla, hele dagen. På vei hjem fra jobben
tenkte jeg med meg selv "Faen, når jeg kommer hjem nå skal jeg ha meg en
real pagge", og som tenkt så gjort. Jeg bakte meg en perfekt tønne av
Generalen min, og la den på plass. Et par minutter senere, jeg satt
forøvrig på gulvet og zappa på TV'n, kom den kjente kjære følelsen av
nikotin over meg. Det var som om hele kroppen min slappet av og jeg lukket
øynene. Snusen førte meg til en uant verden av ekstase og akkurat da tror
jeg faktis jeg opplevde Snuserne's Nirvana.

(Lars Erik A)

F�rste gangen jeg snuste var p� en festtidlig i sommer engang. Det var en
bekjent som bakte til meg, og jeg smalt den inn. Etter en liten stund blei
jeg j�vli svimmel og det var en deilig f�lelse. Jeg skylte nedp� med en
j�vli t�rr(sur) Sjapis, som jeg hadde bommet av Maggen. Det hele endte med
at jeg stod p� verandaen og spydde til kuene kom hjem.

(Lars Erik A)

Det var en gr� november kveld, jeg hadde akkurat kommet hjem frafotballtrening. Jeg var sulten, men som vanlig s� var alt spist opp. Jeggl�mte at jeg var sulten ogs� f�r trening, og det var nok da matenforsvant. Jeg satte over ei gryte med p�lser og et par kilo med pommesfrites, og etter det sto det bare en ting i hodet p� meg "PRIS". Jeg l�physterisk opp p� rommet, dro ut skuffen hvor de 15 rullene jeg kj�pte iDanmark l�. Jeg stoppet br�tt opp og kikket forskrekket ned i skuffen. Hvahadde skjedd? Skuffen var tom. Ikke en eneste liten pagge igjen. Jeg spurtaned og ringte til Maggen....."Harru en pris te m� eller?"...jeg glemte � sinavnet mitt, og jeg oppdaget etter hvert at det var Svein som toktelefonen. Jeg slang p� telefonen og ringte til Aspaas. Denne gangen vardet Lars Erik som tok telefonen, men der kan du tru at jeg fikk "bomme" enpris. �nei du, det var faktisk enda vanskeligere enn forventet. Jeg visteikke hva jeg skulle gj�re, men det hele endte med at jeg snappa en gammalfemtilapp i nattbordskuffen til Sprell og begynte � sm�jogge ned p� supern.Jeg kikket p� klokka, den var 19.57. Jeg satt inn det lille giret som bareTumanjan har, og vips s� var jeg der. "Faaaaaeeeeen !!" D�ra ble smeltigjen i det jeg kom, jeg pr�vde � forklare de situasjonen min, men detrodde ikke no p� meg. "J�vla tr�nder bitch", det var det kassadama var.Jeg s� inn i butikkvinduet, over kassa s� jeg de runde gode generalboksenebare l� og ventet p� meg. Klokka n�rmet seg 21 og jeg satt fremdeles p�utsiden av supern og kikket forh�pningsfull p� de runde gode. F�KKKK!!! Jegkunne ha v�rt p� prix n�....den stenger....om to minutter. Jeg viste inne imeg at jeg aldri ville rekke det, men jeg satte igang. Jeg l�p i kjentTumanjan stil nedover den lange veien. Endelig framme...OG D�RA STO OPPE.Jeg var i ekstase. Endelig fikk jeg prisen min...mmmm...det var utrolig."Men FARSKEN...p�lsene !!" Jeg ga s� faen, endelig hadde jeg f�tt generalenmin. Jeg m� �rlig innr�mme at dette er den deiligste prisen jeg noen sinnehar hatt !!.

(Bj�rnar "Tumanjan")

Dette er faktisk en d�rlig opplevelse med snus, men jeg forteller denallikevel. Det dreier seg om min f�rste pris: Jeg, Kyrre og noen andre satthos Magnus Malmgren (en fra Brevik, for de som ikke vet hvem det er). Dersatt jo Kyrre og snusa som han har gjort siden 7-8 �rs alderen, og masetsom vanlig p� meg om at jeg m�tte pr�ve denne vidunderlige saken. Vel, ok,jeg ga etter for presset og gjorde ett fors�k da. Ba jo selvf�lgelig om enliten pris, men den ble vel egentlig ganske s� stor.Jeg dytter jord-klumpen opp under leppa, og sitter der forn�yd og god.Meninga var at vi skulle opp til Porsgrunn, men f�rst m�tte vi bort tilStathelle og hente Breilid. Jeg blir med ut i bilen og vi kj�rer tilStathelle, jeg hadde det helt konge jeg... snus var jo helt herlig lissom.Nesten brisen sitter jeg og koser meg, s� sier Kyrre; "Du, du burde nok taden ut n�... ellers blir du d�rlig!" Jeg svarer: "N�sj, detta var jo diggda... er ingen problem!" Vi kj�rer tilbake til Brevik, og stopper p� torveti Brevik. Da fant jeg ut at nok var nok, ut med den. Begynnte og blism�-kvalm og kutta der og da. (Hadde hatt prisen oppi i ca. 20-25 min, noesom er mer enn nok f�rste gangen.)S� kj�rer vi videre opp til Porsgrunn, n�rmere bestemt Down Town. Vi skulleopp og spille biljard, og idet vi kommer inn p� parkeringsplassen p� DownTown hiver jeg meg ut av bilen og l�per bort til n�rmestest�tte-meg-til-sak. Jeg SCHPYR hardt utover plassen, og griser til storedeler av Down Town... nesten ikke overdrevet!

(Mikael)

Dette var en sein fredagskveld, jeg satt hjemme og kjedet meg, hadde ikkestort og finne p�. Kvelden bestod vel egentlig stort sett av bare snus ogTV. Vel... her sitter jeg lissom, og tenker p� hva som kan sprite oppkvelden. Da tenker jeg; "Hmmm... Breilid har pr�vd det... kan jo hende deter digg da!"Vel, jeg lager en mini-snus... ruller tilbake forhuden, og legger en litenpris opp� penis-hodet. Rullet s� forhuden tilbake... og vips s� satt jegder med en snus i forhuden!Men det som er s� sykt, det er at det var helt KONGE! Har faktisk aldrihatt en bedre snus-opplevelse.Jeg vil bare anbefale alle sammen: PR�V DET. Det gir den VIRKELIGEgeneral-feelinga.

(Odd)

Klokka n�rmet seg 03.30.Jeg satt der, alene p� rommet, foran pc'en.Spillet var CM3. Laget denne gangen var Leeds United.Det gikk d�rlig veldig d�rlig.Ja, faktisk s� d�rlig at jeg etter 0-3 tap mot Watford fikk sparken!Blodet begynnte � bruse, sparken, hva faen er dette... (kanskje ikke s� rart, 20 plass, etter 13 kamper)Vel, jeg trengte en oppfriskning, og det fort. Jeg satte de sm� gr� i arbeid: ikke hadde jeg brus, ikke sjokolade, ikke porr filmer (porr p� internet hadde jeg seff, men HALLO...)plutselig slo det meg: �N BOKS MED GENERAL BAKE LIGGER I SKUFFEN P� SKRIVEBORDET.Jeg dro meg bort til skuffen og �pnet opp boksen (p� ekte Eispeis vis).Fingrene arbeidet, f�lelsen med noe mykt i hendene er ALLTID god.Det myke ble snart forvandlet til klump, s� begynte formingen, og ikke lenge etter hadde jeg en perfekt t�nne...Jeg la den i vinduskarmen, mens jeg l�p inn p� badet for � vaske hendene.Spyttet forvandlet seg til vann, vannet rant ned over munnen...Jeg tok t�nna mellom tommel og pekefinger og la den til rette p� venstre side av fortennene.Mens jeg satt der og ventet p� effekten bestemte jeg meg for � overta Everton.Jeg satte opp laget...og det var da det satte inn... beina ble forvandlet til gele, hodet satt ikke lenger p� kroppen, det svevde 20 cm over kroppen.Jeg satte meg tilbake, startet kampen, og n�t en perfekt snus.Kampen endte 1-0 til Everton over Tottenham.Klokka hadde n� blitt 04.15 og jeg bestemte meg for � fjerne Prisen. Da s� jeg tabellen...p� topp, EVERTON..Det var et herlig syn, jeg feiret med en ny Pris. Det jeg pr�ver � si med denne Pris opplevelsen her er at: Hvis DU f�ler at livet g�r i motbakke, ta en Pris, slapp av, og du vil se at alt ordner seg. (og pris seint om kvelden er J�VLIG DIGG. Jeg har aldri hatt s� stor effekt. Rett og slett herlig.) PR�V DET DU OGS�! Med vennlig hilsen Arne M. Haraldstad

(Ja, Arne...)

Send inn dineopplevelser med pris!