Eindwerk Maarten Laruelle

De eerste link is de verrijkte versie.De tweede link staat voor een pdf versie van het eindwerk.

Het eigenlijke eindwerk voorzien van extra informatie.

PDF versie van het eindwerk.

Dankwoord

Dit eindwerk zou niet tot stand gekomen zijn zonder de hulp van een aantal mensen die ik hier dan ook even wil bedanken.

Mijn promotor bij Alcatel, Eric Van Lint, en zijn gehele team van collega's, wil ik bedanken voor de leerrijke stage periode en het steeds bereidt zijn om uitleg te geven.

Mijn promotoren van de school, Yvan Blom en Philip Keersebilck, wil ik bedanken voor de bijkomende uitleg, persoonlijk of via e-mail.

De mensen van de netwerkdienst, met in het bijzonder Nico Bernaert en Koen Mertens, dank ik voor het inzicht dat ze me gegeven hebben in een "real-life" netwerk. Ze waren steeds bereid om de nodige gegevens te verstrekken, waarbij het soms tot interessante brainstorm sessies kwam.

Mijn ouders ben ik heel dankbaar omdat ze al die jaren in me zijn blijven geloven en daarvoor al de ingredi�nten hebben aangereikt, zowel financieel als emotioneel.

Maar ook mijn zus, mijn vriendin en enkele anonieme vrienden wil ik bedanken, voor de toffe momenten, de ontspanning, en de steun bij moeilijke momenten.

Bedankt!