Britney Spears
From the bottom of my broken heart "Never look back," we said How was I to know I'd miss you so? Loneliness up ahead Emptiness behind Where do I go? And you didn't hear All my joy through my tears All my hopes through my fears Did you now (oh oh) Still I miss you somehow From the bottom of my broken heart There's just a thing or two I'd like you to know You were my first love You were my true love From the first kisses to the very last rose From the bottom of my broken heart Even though time may find me somebody new You were my real love, I never knew love 'Til there was youuuu From the bottom of my broken heart "Baby," I said, "please stay". Give our love a chance For one more day We could have worked things out Taking time is what love's all about But you put a dart Through my dreams, through my heart And I'm back where I started again (yeaah yeah) Never thought it would end From the bottom of my broken heart There's just a thing or two I'd like you to know You were my first love You were my true love From the first kisses to the very last rose From the bottom of my broken heart Even though time may find me somebody new You were my real love, I never knew love 'Til there was youuuu From the bottom of my broken heart You promised yourself But to somebody else And you made it so perfectly clear Still I wish you were here From the bottom of my broken heart There's just a thing or two (A thing or two, you gotta know and you were my first love) You were my first love (you were my first love) You were my true love From the first kisses to the very last rose From the bottom of my broken heart Even though time may find me somebody new (You were my real love) You were my real love, 'Til there was youuuu From the bottom of my broken heart "Never look back," we said How was I to know I'd miss you so? |
Do fundo do meu coração partido " Nunca olhe para trás, " nós dissemos Como é que eu ia saber Que sentiria tanto a sua falta? Solidão à frente Vazio atrás Onde eu vou? E você não ouviu Toda minha alegria através de minhas lágrimas Todas minhas esperanças através de meus medos Você sabia? (oh oh) De alguma maneira, ainda sinto sua falta Do fundo do meu coração partido Há apenas uma coisa ou duas que gostaria que você soubesse Você foi meu primeiro amor Você foi meu verdadeiro amor Dos primeiros beijos até a última rosa Do fundo de meu coração partido Embora, com o tempo encontre outra pessoa Você foi meu verdadeiro amor, Eu nunca conheci o amor Até encontrar você Do fundo de meu coração partido " Querido", eu disse, " por favor fique ". Dê uma chance para o nosso amor Durante mais um dia Nós poderíamos corrigir as coisas Com o tempo é que o amor está em toda parte Mas você pôs um dardo Em meus sonhos, em meu coração, E estou de volta ao começo (yeah de yeaah) Nunca pensei que terminaria Do fundo do meu coração partido Há apenas uma coisa ou duas que gostaria que você soubesse Você foi meu primeiro amor Você foi meu verdadeiro amor Dos primeiros beijos até a última rosa Do fundo de meu coração partido Embora, com o tempo encontre outra pessoa Você foi meu verdadeiro amor, Eu nunca conheci o amor Até encontrar você Do fundo de meu coração partido Você se prometeu Mas para outro alguém E você foi tão perfeito Que inda desejo que você esteja aqui Do fundo de meu coração partido Há apenas uma coisa ou duas (Uma coisa ou duas, você tem que saber que você foi meu primeiro amor) Você foi meu primeiro amor (você foi meu primeiro amor) Você foi meu verdadeiro amor Dos primeiros beijos à última rosa Do fundo de meu coração partido Embora, com o tempo encontre outra pessoa (Você foi meu verdadeiro amor) Você foi meu verdadeiro amor, Só havia você Do fundo de meu coração partido " Nunca olhe para trás, " nós dissemos Como é que eu ia saber que sentiria tanto a sua falta? |