Backstreet Boys
I want it that way Yeah-eh-heah You are... my fire, The one... desire, Believe, when I say I want it that way But we, are two worlds apart, Can't reach to your heart, When you say, That, I want it that way Chorus: Tell me why, Ain't nothin' but a heartache, Tell me why, Ain't nothin' but a mistake, Tell me why, I never wanna hear you say, I want it that way Am I, your fire? Your one, desire, Yes I know, it's too late, But I want it that way Chorus Now I can see that we're falling apart, From the way that it used to be, Yeah, No matter the distance, I want you to know, That deep down inside of me... You are, my fire, The one, desire, You are (You are, You are, You are...) Don't wanna hear you say, Ain't nothin' but a heartache, Ain't nothin' but a mistake, (Don't wanna hear you say), I never wanna hear you say, I want it that way Chorus Cause I want it that way |
Quero daquele modo Sim, sim... Você é... meu fogo O único... desejo Acredite quando eu digo Quero daquele modo Mas nós estamos em dois mundos separados Não consigo alcançar seu coração Quando você diz Que eu quero daquele modo Refrão: Me diga, por que Não é nada mais do que uma mágoa Me diga, por que Não é nada mais do que um erro Me diga, por que Nunca vou querer te ouvir dizer Eu quero daquele modo Sou seu fogo? Seu único desejo? Sim, eu sei, é tarde demais Mas eu quero daquele modo Refrão Agora posso ver que estamos nos separando Do modo como constumava ser, sim Não importa a distância Quero que você saiba Daquela profunda tristeza dentro de mim... Você é.. meu fogo O único.. desejo Você é (você é, você é, você é...) Não quero ouvir você dizer Não é nada mais do que uma mágoa Não é nada mais do que um erro (Não quero ouvir você dizer) Nunca vou querer ouvir você dizer Eu quero daquele modo Refrão Porque eu quero daquele modo |