Carpenters
| Only
yesterday After long enough of being alone Everyone must face their share of loneliness In my own time nobody knew The pain I was goin' through And waitin' was all my heart could do Hope was all I had until you came Maybe you can't see how much you mean to me You were the dawn breaking the night The promise of morning light Filling the world surrounding me When I hold you Baby, baby, feels like maybe things will be all right Baby, baby, your love's made me Free as a song, singin' forever Chorus: Only yesterday when I was sad
and I was lonely |
Somente ontem Após tempo suficiente de estar sozinho, Todos devem enfrentar sua cota de solidão. Na minha própria vez, ninguém soube A dor que eu estava passando, E esperar era tudo que meu coração podia fazer... Esperança era tudo que eu tinha até que você chegou, Talvez você não possa entender o quanto significa para mim: Você foi a aurora rompendo a noite, A promessa da luz da manhã Preenchendo o mundo, me envolvendo. Quando eu te abraço... Baby, baby, parece como se talvez as coisas fiquem bem. Baby, baby, seu amor me tornou Livre como uma canção, entoando eternamente... Refrão: Somente ontem quando eu
estava triste e estava solitária, |