|
Don't go breaking
my heart Don't go breaking my heart I couldn't if I tried Honey if I get restless Baby you're not that kind Don't go breaking my heart You take the weight off me Honey when you knock on my door I gave you my key Nobody knows it When I was down I was your clown Nobody knows it Right from the start I gave you my heart I gave you my heart So don't go breaking my heart I won't go breaking your heart Don't go breaking my heart And nobody told us `Cause nobody showed us And now it's up to us babe I think we can make it So don't misunderstand me You put the light in my life You put the sparks to the flame I've got your heart in my sights |
Não vá partir
meu coração Não vá partir meu coração; Eu não poderia mesmo que tentasse... Querida, seu eu ficar impaciente; Baby, você não é desse tipo... Não vá partir meu coração; Você retira a pressão de mim. Querida, quando você bate na minha porta... Eu te dei minha chave! Ninguém sabe disso, Quando eu estava deprimida, Eu era o seu palhaço! Ninguém sabe disso, Direto desde o início, Eu te dei meu coração, Eu te dei meu coração... Então não vá partir meu coração. Eu não vou partir seu coração! Não vá partir meu coração. E ninguém nos contou, Pois ninguém nos mostrou. E agora é conosco, babe... Eu acho que podemos conseguir! Então não me entenda mal, Você coloca a luz em minha vida, Você coloca as centelhas no fogo. Eu tenho seu coração em minha vista! |
![]()