Norsk  English

Info om meg

NAVN: Magnar Westbye

KALLENAVN: Polymorph, WES og Galgamor.

STILLING: Student på mosseporten videregående skole

ADRESSE: Speiderveien 3, 1534 Moss

TLF.: +49 - 95 15 99 14

FØDSELSDATO: 29 oktober, 1981

HOBBIER: Airbrush, Tegning, Fotball og Café prating.

FRITIDSSYSLER: Er veldig ofte med venner, selvfølgelig er jeg også med jenta mi da.

HER FØLGER LITT FAKTA OM MEG: Jeg er en 17 år gammel mann, som ofte er 18 når det gjelder kjøping av ulike varer. Folk sier jeg har en tendens til å være en likanes kar, sitter mye på café med filosofiske samtaler. Denne Hjemmesiden lager jeg rett og slett fordi jeg blir tvunget av min datagrafikk lærer, som heter Britt Brynildsen. Jeg hadde uansett tenkt å lage en, men kanskje den skulle vært lagd i et litt kulere program. Det som er tanken er kanskje å etterhvert få lakt ut noen airbrush - bilder jeg har laget, tegneseriene mine hadde kanskje også vært ålreit. Jeg håper du liker denne siden, selv om designet er bare så som så .

Til toppen

BACK
to student page     

Tilbake
til elever

J WELCOME TO MY SUPER COOL HOMEPAGE J

Info about me

NAME: Magnar Westbye

NICKNAME: Polymorph, WES and Galgamor.

SOCIAL POSITION: Student at Mosseporten videregående skole.

ADRESS: Speiderveien 3, 1534 Moss, and Norway

PHONE NUMBER: +46 - 95 15 99 14

DATE OF BIRTH: 29. October, 1981

HOBBIES: Airbrushing, drawing, football, and café talking.

ON MY SPARE TIME: I'm often with my friends, and of course I, spend quite a lot time with my girl as Well.

HERE IS SOME FACTS ABOUT ME: I'm a seventeen year old man, who's often eighteen when it comes to buy surtain things. People say I'm a alright guy, spend time with friends on our cafè and all. I made this homepage because I was made to do it by my Computer teacher. I had planed to make one anyway, but maybe it should be made in a cooler program. The idea is to lay my comics out on the Internet too, that will happen in the nearest future. I hope you enjoy this homepage, even though the design is not the best....

Back to the topp

BACK
to student page     

Tilbake
til elever

Made whit a littel help of
bj-NaR