Den här sidan uppdaterades senast den 14:e September 1998

Klicka här om du INTE ser en roterande kub ovan
eller om du vill ha en meny med länkar som komplement till kuben

Så vem är då denna Newton som du har hamnat hos? Handlar den här sidan om en engelsk
vetenskapsman från 1700-talet? Eller om en död noshörningsunge? Kanske om en handdator
från Apple? Eller en artist? Gissar du på det första alternativet så är du en bit på väg, det
var i alla fall så jag fick mitt nickname. Inte för att jag är någon vetenskapsman utan för att
jag spelade en... ja inte för jämnan då, utan när vi i blekinge kårspäx hade en föreställning
valborg 97. Vi hade ett späx valborg 98 också och där man fick se mig spöka ut mig i
klänning :o). Nåväl, högskolan som vi blekingespäxare brukar hålla till i och kring är
Högskolan i Karlskrona/Ronneby. Jag bor alltså i den lilla hålan Ronneby i blekinge.
För övrig kan det här sägas om mig:

Döpt till: Karl Per Hamnerius
Kallas för: Newton (På de flesta webchattar och av en del vänner åtmintonne i späxet)
Bartender (av mina grannar)
Mr Walker (av de i huset intill)
Lapin (på vissa ställen på nätet där jag inte fick heta Newton, typ IRC)

Född: 1977 I Mölndal, ett ställe som - enligt Mölndalsborna - Göteborg är en förort till :)
Bott: Min första 18 år på tre olika ställen i Gbg, och sedan 2 år i ett studentrum här i Ronneby.

Så.. hur var det nu med det där med sidorna? Tja alla människor har väl olika sidor, kanske en
konstnärlig,kanske en teknisk, kanske en...?? Tanken är att några av de sidorna hos mig ska få
var sin sida på den här sajten.
Och vilka de sidorna är får man veta om man dubbelklickar på lämplig sida på kuben ovan!