We zijn persoonlijk niet aanwezig, vermaakt uzelf op deze pagina want we zijn effe schaften.

Waar ik woon

Ik woon in een huis waarin de decoratie aangepast is aan de nieuwste ontwikkelingen op modegebied: weinig aan de wanden en minimale kleurveranderingen in het interieur. Ook is ons huis aangepast aan de nieuwste ide�en vanuit de Oosterse wereld die gaan over het feit dat een huis zo ingedeeld moet zijn dat de wind van moeder aarde altijd een rechte weg kan maken door het gebouw (in dit geval ons huis). Ook is ons huis zo makkelijk, dat we het overal mee kunnen nemen en neer kunnen zetten.
Kortom we wonen in een kartonnen doos.

Mijn familie
Ik ben een kind uit een gezin bestaande uit meerdere broertjes en zusjes. Ik woon slechts nog met mijn vader en moeder in een huis en mijn zus woont al samen met haar vriend. Toch heb ik nog zeker 54 andere broertjes en zusjes, kinderen van dezelfde vader, maar elk met een andere moeder. Het betreft hier dus een enkele vader en 54 verschillende moeders. Hoe kan dit nu ....
Wel mijn vader is zaaddonor.

Mailen kan op...
[email protected]

(slechts onzinnige informatie alstublieft, serieuze informatie krijgen we al genoeg)
-
Met hartelijke dank: de directie van deze thuis(?)pagina

Na het lezen van deze regel moet je je computer direct uitzetten, want deze pagina zal zichzelf vernietigen binnen 30 seconden, veel succes......

Favorite Links

.

homepage

This page has been visited times.