Vorige pagina Volgende Pagina Inhoudsopgave Homepage Stage München

Voorwoord

Deze online naslagwerk is speciaal gemaakt voor toekomstige stagelopers of afstudeerders bij Infineon AG (voorheen Siemens semiconductors). De bedoeling hiervan is om deze studenten op weg te helpen, zodat zij makkelijker hun stage of afstudeerproject kunnen voorbereiden. Tevens bevat deze naslagwerk informatie en online links naar andere webpagina's die je goed kunt gebruiken tijdens je verblijf in München.

Ook is er informatie gegeven voor als je van plan bent na de stage nog in de vakantie te gaan werken als Werkstudent.

De tekst voor deze webpagina's is uit het verslag "Let's make things better in München" gehaald. Het verslag is gemaakt door K.G. Baksteen, H.H. Kruizinga, M.A. Lugtenberg, M.J. Polman, M.A.R. Ijff, die in 1998 stage hebben gelopen. Bekijk hiervoor ook hun website http://www.angelfire.com/hi/zwolle. Aan dit verslag heb ik nog wat kleine aanpassingen gemaakt en heb ik weblinks toegevoegd.

Ik hoop dat het verblijf er makkelijker op wordt door dit naslagwerk en... viel Spaß in München!! Enne niet teveel Maßen leeg maken!!

André Vijfvinkel lichting '99

Pagina 1

Vorige pagina Volgende Pagina Inhoudsopgave Homepage Stage München

Html-code: A.W. Vijfvinkel ------ Tekst: K.G. Baksteen, H.H. Kruizinga, M.A. Lugtenberg, M.J. Polman, M.A.R. Ijff ------ Aanpassingen: A.W. Vijfvinkel

Voor vragen, veranderingen, suggesties: mail [email protected] of [email protected]

© 1999 Webmaster A.W. Vijfvinkel

No rights reserved. All parts off this site may be reproduced, stored in a database or retrieval system, or published in a electronically way and when printed it may be used as toiletpaper or other means of paperuse but only with permission from the authors.