![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
* Hilda Magnusson heter min bästis, hon blir 15 år nu i sommar 1999. Hon har 2 hästar och en massa andra djur. Hon bor ca 5 mil utanför Lycksele. Vi har varit bästisar i kanske 4 år snart.
* Petra Bergström hette min första kompis när vi flyttade till Trångsund ( Stockholm ). Men nu när min familj flyttade till Umeå har vi nästan tappat kontakten, vi ringer ju till varandra men inte lika ofta som förr. Petra blir 13 år den 10 juni 1999
* Jana Klingström heter en kompis som bor i Trångsund, hon och jag har aldrig varit bästisar, men ibland har vi varit hur bra kompisar som helst och ibland har vi hatat varandra, men det var förstås när vi bråkade. Jana är 14 år (tror jag)
* Maja Rintala är en kompis här i Umeå, hon är bästis med en tjej som heter Linneà Forss dom går inte att skilja på. Jag brukar vara med både Maja och Linneà. Maja blir 12 år nån gång, jag vet inte riktigt när, nån gång runt augusti tror jag.
*Linneà Forss är som ni fattar bästis med Maja, båda två är jätte snälla och helt OK att vara med efter skolan. Linneà är 12 år
* Linn Zetterblad heter en tjej som jag lärde känna på ett disco i, jag tror det var i 2:an. Det var några tjejer som hade varit dumma mot mig och då frågade jag Linn om jag fick va med henne och det fick jag. Sen träffade jag henne i stallet när hon red i gruppen före mig. Sen dess har vi varit kompisar. Linn blir 13 år i december 1999
* Jessica Hammargren är en tjej som jag lärde känna på 6-års ( Förskolan ) Vi har varit jätte bra kompisar sen dess. Jessica är 12 år i augusti 1999.
|