Herlufmagles bedste klasse
Som i nok har forstået efter i har læst overskrifter, er jeg kommet direkte fra 9 klasse og vil dedikere denne side til den bedste klasse på den bedste skole i verden.

De af jer der faktisk ved hvor Herlufmagle skole ligger har enten gået der eller har fulgt fandens godt med i geografi timerne.
Herlufmagle 7-9abc, blev dannet da Tybjerg skoles 7 klasser skulle fusioneres med Herlufmagles. I starten gik det lidt trægt med de nye venner. Alle dem fra Tybjerg var sammen og dem fra Herlufmagle var sammen, men efter et kort stykke tid, skete der noget. Langsomt begyndte flere og flere at finde sammen om noget, de alle var interesseret i. Henrik, Thomas, Tino og mig fandt sammen pga. at vi alle kunne lide at spille computer. En ting vi alle helt sikkert kunne være sammen om, var festerne. Alle havde en masse at drikke med, og vi taler ikke her om sodavand og små øl. Nææh, der kom en masse sjove ting med, men det var skide fedt og alle var plakat fulde. Der var selvfølgelig nogle der IKKE kunne holde igen, med det med drikkeriet, så de røg en tur på hospitalet. Men selve grundlaget for denne fusionering, er at Tybjerg ikke har klasser fra over 7 klasse. Så har de til gengæld en aftale med Herlufmagle, om at eleverne kommer derop. Jeg må indrømme, at i starten var der ikke mange der var helt glade for det. Dem ude fra Tybjerg blev kaldt Tybjergnesere, men nu må jeg godt nok sige, at det var en glimragende idé.
En lille oversigt over, hvem det er du ser på:
Øverst fra venstre mod højre:
-Peter Olsen - Daniel Green - Troels Sporring - Michael Hansen (mig) - Anders Verner - Sussie Rasmussen-
Anden række:
-Stine Hersted - Thomas Nielsen - Jimmi Christensen - Henrik Dam - Tino Jensen - Helle Jørgensen-
Siddende.....
-Michelle Olsen - Sudarvili Sivapalan - Joyce - Majken Jørgensen - Trine (Mus) Lindequist - Anja Poulsen-
Ude til siden, står der en ond Dansk lærer. Klassens lærer, Gitte (store) Kragh
Her er så et nyt billede. Jeg har ikke tænkt mig, at navngive alle dem der er, for der er temmelig mange. Dette er en sammensætning af alle de mennesker, som gik i Herlufmagle 9abc. Måske kan du kende nogle af dem?????
Til sidst vil jeg bare sige til alle dem fra 9abc 97/98:
Det har været kanon at gå sammen med jer. I har helt sikkert været irriterende en gang imellem, men er nu de bedste. Jeg håber at i alle får held med det i gerne vil. Jeg ser naturligvis nogle af jer en gang imellem til fester og deslige. I må have det rigtig fedt, hvor end i så er henne og håber at vi ses igen. Husk nu lige, at når vi bliver 18, skal der vel holdes nogle seje fester. Jeg holder i hvert fald en. Jeg vil rette en speciel tak, til alle dem jeg har gået i klasse med og så dem, som jeg var mest sammen med. Herunder: Henrik, som jeg har kendt næsten hele mit liv. Tino, som bare kom farende ind, men nu klarede det godt alligevel. Thomas, som var klassen knoldesparker, men som alligevel havde en svaghed for computere og så til alle jer andre fra 9.C. Lærerne sagde, at vi var de bedste..... Og det var vi også....
Tak til jer alle. Håber vi ses ( Det gør vi )