SJOVHEDSNYT

Pirat kopiering af musik.

Har i hørt det helt nye???

En stakkels fyr fra Næstved er blevet overfaldet af de onde mennesker, der skal opretholde musik firmaernes Copyright... HAHAHAHAHA, det er bare så sjovt. Jeg tror ikke at ham fra Næstved er særlig smart, for ellers bliver man normalt ellers ikke busted. Der er mange ting, man må gøre på nettet, men man skal IKKE oplyse, at man har ulovlig musik eller andre ulovlige ting på nettet, for det kunne være at de fæle RIAA eller andre fæle fyre fik øje på ens hjemmeside. Og hvis man brænder for at sælge eller udgive pirat ting på nettet, skal man IKKE oplyse nogle somhelst private oplysninger. Ikke engang, når man signer op til siden. 

Jeg synes at det er meget godt, at der findes foreninger der vil opretholde software firmaerne og musik branchens copyrigths, men jeg kan ærlig talt ikke forstå at de gider. Jeg har lagt mærke til at en ny side der hedder Deluxe MP3 site, var blevet busted og lukket for et par dage siden og den er allerede oppe igen. ( Adressen er ikke oplyst af hensyn til ejerne af siden og mit eget skind. Det er nemligt ulovligt at have links til disse sider.) Så jeg vil mene at det rent faktisk er spildt arbejde, men hvis de stakler sidder og keder sig, så lad dem da bare.

En anden ting der er dukket op, er at Amerikanerne. Verdens mest opblæste, dobbelt moralske røvhuller, har oprettet noget der hedder Echelon, som kan opfange telefonsamtaler, emails osv. Tjaa, til det har jeg kun en ting at sige til mine trofaste sitefans.... Kryptering.. Og her kan jeg henvise til et par sider, det er IKKE ulovligt.

Nej, helt ærligt, det er ikke en bevis på paranoia, det er så virkeligt, som det kan blive, så hvis i sender beskeder via internettet, som ingen, udover modtageren skal kunne læse så er et godt krypteringsprogram guld værd. Og der er et par gode stykker på nettet...

1:( www.pgpi.com ) er en slags komplet løsning. Programmet indeholder både kryptering af emails, filer og mulighed for at oprette et virtuelt drev på harddisken, som så er en krypteret fil. PGP´s force er helt klart, dets benyttelse af nøgler, som man så kan udveksle med sine venner og bekendte, som man vil sende til. Programmet kan findes som freeware eller payware.

2:(www.jetico.com) er udelukkende et krypterings program, til at oprette virtuelle drev med og det må siges, at det er noget bedre en PGP´s. Man har mulighed for at vælge de forskellige krypteringsnøgler man vil benytte og man kan også vælge om man vil bruge FAT16 eller FAT32 og mange flere funktioner. Dette er et payware program og kan kun fås som fuld version eller prewiev.

Tidligere Sjovheder!!

Sjove Navne

Kandis!!!

Underlig Ting