Mich@el H@nsens

Hjemmeside

Hejsa, du er lige droppet ind på min side. Mit navn er Michael Hansen og jeg er jeg er 17 år. Jeg har lavet denne side til alle de unge, der godt kan lide, at læse sjove, underlige, perverse og okkulte ting om andre unge. Derfor har jeg lavet denne side, så du kan få et lille indblik i min hverdag ( og weekend). Hvis du vil vide lidt om mig, må du desværre vente et lille stykke tid, men min personlige side, skal nok dukke op. Hvis du ellers er til lidt af hvert, kan du tjekke nogle af de andre sider ud. Jeg kan med det samme sige, at The Babe Place skal tjekkes ud. Jeg prøver hele tiden, at få sat nogle nye billeder ind, men jeg er altså ikke løbet tør endnu. Nå, men du må hygge dig her hos mig, lige så længe du har lyst.  See ya. Yo!!!

--- Nyt Nyt Nyt ---

D. 18/1 ´99: Jeg har fået min Babe side op at køre!!!

D. 30/4 ´99: Jeg har skiftet til Fortunecity. Mulige fejl....

Best view with:

MS Internet Explorer 4.0 or above.

Fullscreen mode.

800 x 600 res.

Du skal være meget velkommen til at "signe" og kigge lidt i min gæstebog!!!

Jeg modtager kun helst ros og meget lidt ris, men det er naturligvis op til dig.

Skriv i Gæstebogen Guestbook by GuestWorld Kig i Gæstebogen

Browser Testen.

På min side har jeg inkluderet en browset tester, som kan fortælle dig præcis hvilken browser du benytter til dit internet.

, Hvis du ikke bruger Internet Explorer 4 eller over, kan visse funktioner gå tabt!!!

!!Denne side er konstrueret af Michael Hansen. Alt på denne side må gerne kopieres og lånes til eget forbrug. Fonyrights 1998 ©.

Så mange + 639 fra Cybercity, har besøgt min hjemmeside siden D. 3 November 1998.

Hvis du har ris eller ros til min hjemmeside, kan du skrive til mig. GODE forslag modtages gerne!!!

Du kan maile mig, ved at trykke på her...

Hyper til den bedste søgemaskine på nettet!!!