ABOUT ME...

 

 

Hi! My name is Aimee, I am 25 years old and I live in Montreal, Canada. I am studying
translation at Concordia University, and I am one of Gabriela Spanic's biggest fan!!!
If you are wondering about all those sunflowers almost on every page of this site, well haha, they are my favourite flowers and I couldn't help it and I put lots of them...
I am trying hard to make this site complete so that people can have the best information
possible about Gabriela Spanic, so please, if you have anything you would like to add or
suggest, don't hesitate and write to me!! Thanks for visiting!!!!



Hola! Soy Aimee, tengo 25 años y vivo en Montreal, Canada. Estudio traducción en la
universidad Concordia y soy una de las fans más grande de Gabriela Spanic!!!
Si usted se está preguntando sobre todos esos girasoles en casi cada página de este sitio, jaja pues, son mis flores favoritas y que más podía hacer que poner muchas?...
Estoy intentando hacer este sitio el más completo que pueda para que la gente pueda tener
la mejor información posible sobre Gabriela Spanic, así que si usted quisiera agregar o sugerir
algo, por favor escribame! Gracias por visitar!!!!



A todos que me visita de Brasil, eu estou tentando aprender o português, seja por favor
paciente e eu tentarei traduzir logo esta pagina web! Agradeça-o para sua visita!

 

BACK TO MENU

write me!! escribanme!!
[email protected]

© 1999 Aimee Mercier