Episode 8, "Lonely Hearts - Enslige Sjeler"

Denne episoden vil for alltid være spesiell for meg, det er den første episoden jeg noensinne så av Melrose Place, jeg kan fremdeles huske det! *mimrer* Det var repriser en vakker sommerkveld i 1995 og jeg satt inne og så på TV?! Jaja, det angrer jeg aldri på at jeg gjorde, et kikk og jeg var hekta! *lol*

Sandy møter en mann ved navn Paul, han ber henne med ut og hun aksepterer. Ved middagen skjønner hun at han ikke er hennes type og avviser ham. Når hun kommer hjem finner hun Jake som venter på henne! Så søtt!

Paul vil ikke akseptere at hun ikke vil ha noe med han å gjøre og tvinger seg inn i livet hennes. Han bryter seg inn i leiligheten hennes og dekker hele svømmebassenget og senga hennes med blomster. Sandy begynner å bekymre seg. Jake tilbyr seg å beskytte henne fra Paul og følelsene mellom dem blusser opp igjen. Jake slår ned Paul for å beskytte Sandy og Paul anmelder ham. Han droppe imidlertid anmeldesen når Sandy konfontrerer han foran sjefen hans.

Alison har problemer med bilen sin, Betsy og bestemmer seg for å selge den. Billy hjelper henne å velge en ny, men Alison vil ikke vrake Betsy da hun skjønner at hun ikke har råd til den nye. Billy kritiserer henne for å ha et forhold til en "ting," men Alison forklarer at bilen betyr mye for henne. Det var bl. a. her hun mistet dyden, i baksetet!

Sandy føler seg forfulgt
Volleyball!
Alisons bil; Betsy