Kelly Rutherfords bryllup

Kilde: The Place
Skrevet av: Samantha Dunne
Kommentar: Lurer på hvor lenge dette varer....!

VIELSEN

Et par minutter etter at han først hadde hilst på Melrose stjernen KELLY RUTHERFORD, gjorde CARLOS TARAJANO en rask sketsj som fikk henne til å tenke at hun endelig hadde funnet den rette.

Kelly Rutherford var ute med en venn og spiste lunsj på New Yorks nordøstlige del da Carlos Tarajano, en kjekk bankmann oppvokst i Venezuela, presenterte seg selv og spurte dem hvilke planer de hadde videre for ettermiddagen. Etter at Rutherford, som spilte Megan i Melrose Place forklarte at de skulle på jakt etter forlovelsesringer for gøy, var det at Carlos fremførte sin sketsj om den perfekte ring for henne på papirduken. "Det var noe som var annerledes med han," sier Kelly. "Jeg tenkte faktisk at jeg akkurat hadde møtt mannen jeg skulle gifte meg med. Spådommen hennes viste seg å være sann da han seks måneder senere fridde og ga henne en trekarats ring, nett lik den han hadde spøkt om da de først møttes.

TAYLOR & KIMBERLY!

Seremonien
Paret giftet seg på ettermiddagen den 30. juni 2001 i en katolsk kirke i Beverly Hills. "Jeg var så nervøs," sier Rutherford. "Folk sa, 'Du er så vant til å være i rampelyset uansett,' men det var ikke i nærheten av det engang."

Brudens utseende
Kelly hadde på seg en stroppeløs Carolina Herrera kjole med broderier og krystaller på sløret og diamant øreringer fra Neil Lane.

Bryllupslokalet
Casablanca liljer fra Maggie Jensen fra L.A. Premier dekorerte "The Beverly Hills Hotel's Sunset Room," hvor de 140 gjestene hygget seg med cocktailer og en tre-retters middag arrangert av hotellet. Etter måltidet inntok et salsaband scenen, og dansingen holdt ikke opp før klokka 1 om kvelden.

DET LYKKELIGE PARET - ENN SÅ LENGE