Kelly Rutherfords skilsmisse!

Kilde: The Place
Skrevet av: Entertainment Tonight
Kommentar: For ei heks! Hun er påvirket fra dagene i MP!

22. januar skrudde millioner av amerikanere på skjermen for å se NBCs "Instyle Celebrity Weddings" for å se turtelduene KELLY RUTHERFORD og CARLOS TARAJUNOs vielse. Men parets eventyrlige romanse forandret seg til den rene skrekkfilmen da Carlos ble rammet av en fatal sykdom. Mens en hengiven Kelly stod ved hans side mens han ble frisk, plutselig ba hun om skilsmisse den 11. januar! ET har den eksklusive historien!

Det var kjærlighet ved første blikk da Carlos, en bankmann, oppdaget Kelly på en folksom restaurant for over ett år siden. Som Carlos fortalte ET, "Et av mine første spørsmål var, 'vil du gifte deg med meg?'" Samme kvelden designet den betatte brudgommen gifteringen som han skulle få sette på Kelly's ringfinger noen måneder senere. Paret gifet seg åtte måneder senere, i juni 2001.

Men akk, dette Hollywood eventyret fikk heller ingen lykkelig slutt: Tre måneder etter bryllupet, kollapset Carlos etter et illebefinnende i dusjen. Han ble fraktet i hui og hast til sykehuset. "Takk gud for at hun stod og fjernet sminken sin, mens jeg snakket med henne," tilbaketenker han. "Jeg døde nesten i dusjen."

Carlos fikk vite at han hadde hjerteproblemer på sykehuset. Han legger stor vekt på at Kelly aldri forlot ham, mens han lå på sykehuset. Men han holder fast på at avgjørelsen hennes avtok straks han kom hjem fra sykehuset. I begynnelsen var han avhengig av Kelly for den minste ting, selv tannpuss og skoknyting måtte hun hjelpe ham med! Mens han ble bedre, ble hans kone mer distansert. Etterhvert pakket Kelly sakene sine og dro. (For ei bitch! MPNorge and.)

Carlos forteller at hans stadige forsøk på å komme sammen med henne igjen var til liten nytte. Etterpå oppdaget han at det amerikanske tabloidbladet "InStyle Celebrity Weddings" var klare til å analysere bryllupet deres og intervjue dem. Overrasket, ringte Carlos ukebladet, der fikk han høre at Kelly hadde fortalt dem at alt stod vel til med bryllupet. Så magasinet trykte reportasjen!

Til tross for at han ble flau over "InStyle" legger Carlos til at "han ikke er sint, bare skuffet."

Carlos legger vekt på, også idag, at Kelly elsket ham da de giftet seg. "Jeg elsker den gamle Kelly, men ikke den som gjorde dette mot meg," fortalte han ET. "Hvis det hadde vært motsatt, ville jeg aldri ha gjort dette mot henne, jeg lovet å stå ved hennes side til døden skilte oss ad."