Denna sida handlar enbart om mig!!

Namn: Daniel Skshipek a.k.a Danne....
Ålder: 23 år...
Din Status: Singel (så alla intresserade, Maila!!*ler*)
Syskon: Bror Deri på 20 år och syster Diana på 12 år...
Vad gör du på dagarna? Jag jobbar för tillfället på ett fritids i bagarmossen...slutar den 12 april, sen vet jag inte vad som händer...
Var bor du ? Jag bor själv i en etta på 48 kvadrat i vårberg...För Er som inte vet så ligger det en station från Skärholmen...(Stockholm alltså).
Har du några roliga intressen? Det är klart jag har...fotboll, är inte det det roligaste?? Sen så gillar jag förstås att styrketräna, festa, vara med kompisar och lite andra små grejer......
Någon speciell musik du lyssnar på? jag lyssnar mest på hiphop, men det mesta går hem här....
Har du några framtidsvisioner? Ja, det är klart...när jag blir stor (när nu det blir), så ska jag bli rik och skaffa villa med sjötomt, båt och en cool bil...
Vad gillar du inte? Tråkiga personer, saker som inte funkar som dom ska (typ min scanner), tråkiga helger, getingar och andra otäckingar som sticks, dålig musik som man blir tvingad till att höra på osv MM (den här frågan tror jag man skulle kunna hålla på med hur länge som helst...)... Aha, kom på en sak till som jag ogillar, folk som slutar ringa en när dom skaffat pojk/flickvän och folk som ringer en när dom inte längre har pojk/flickvän.....
Bilden till höger: Det är jag (som ni redan förstått är det jag som e snyggingen som hukar sig ner...*ler*...) och en kompis från Alby, Felipe, och en av mina bättre tjejkompisar Mikaela...

BackWards