Sedan 4 år tillbaka bor vi på Gotland.
Martin äldste sonen är (peppar, peppar nästan) frisk efter ett års leukemi. Han är 17 år och min ängel till hjälp med datorn. Emil är 10 och tokig i dataspel. Han vill också börja bygga hemsida. Jag har lovat honom att han får låna min dator när jag går internetkurs på KomVux i Visby. Han är också duktig på och intresserad av matlagning och bakning. Emil �r snart klar med sin hemsida, han l�r sig p� en halvtimme vad som tog gamla morsan flera m�nader att banka in.
Cilla blir 9 till hösten och är en riktig liten skolfröken. Hon har en kanin som heter Rosa. Cillas stora intressen är ridning, djur och att rita och måla.
Det blir inga bilder p� ungarna h�r. De �r s� stora s� de vill inte bli musm�lade av sin mor. Om de vill ha egna sidor s� ska de givetvis best�mma sj�lva
om de ska vara med p� bild eller ej. Hasse d�remot �r ju s� tjusig s� han har ingen talan och jag �r med f�r att ingen ska f�rledas att tro att jag �r s� tjusig som jag utger mig f�r att vara.....hm.....
Hela familjen tycker om att simma (lugnt).
Vi ska �ka till Almers hus i augusti.
�nglarna i Barncancerf�reningen och personalen p� barnavdelningen i Astrid Lindgren huset har ordnat med det - j�ttesp�nnande!
Svensk sjukv�rd �r fantastisk!
Vi har en i dagarna nyöppnad prylbod, med namnet Lingvideverken, för det är tänkt att bli flera olika värk.
Hoppas du hittar n�got h�r p� mina sidor - n�r du tittat f�rdigt f�r du inte gl�mma bort att skriva i min g�stbok
Sn�lla skriv och tala om att du varit h�r!
och g� vidare bland mina l�nkar!
Jag heter Maria Gutebring och är 44 år (och hette Skifte som liten).
Min man heter Hasse. Han diggar och säljer skivor. 
S� h�r s�g Hasse ut som liten (ungef�r)

Du som har varit h�r tidigare, kanske saknar de fina bilderna och bakgrunderna fr�n min stora receptsamling. Jag tog bort dem eftersom jag har satsat allt mer p� eget material och till slut blev det s� hopblandat att det var sv�rt att urskilja vad som var vad.