TIMTOURS NIEUWS

timtours nieuws is nieuws met een eigen mening

TIMTOURS NIEUWS TIMTOURS NIEUWS TIMTOURS NIEUWS TIMTOURS heb je nieuws voor me bel of mail me dan even TIMTOURS NIEUWS

vrijdag 11-8-2000 utrecht 

vrijdag zal er een bus rijden naar utrecht er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar dus bel nog even als je er bij wil zijn vertek van af het supp. home om 18:45 supp. home open om 18:00 kosten leden 17:50 kosten niet leden 25:00

haarlem rijd ook weer met connexxion

haarlem gaat ook weer met connexxion rijden dat mag toch een verassing heten en ook een bewijs dat we het bij het rechte eind hebben gehad bij timtours. wij zijn de nzh trouw gebleven. wij vonden dat we na zoveel goede jaren niet zo maar even over stap naar een ander bus bedrijf (die ook nog zaken doet met de concurrent)wij zien de connexxion (nzh)toch als een echt haarlems bedrijf en dat is voor ons ook heel wat waard. en bij een uitwedstrijd zag ik toch niet graag zo'n jan de w. bus staan ik had dan toch een beetje het gevoel dat die andere club er speelde 

oefenwedstrijden

waarom is het voor haarlem toch altijd zo moeilijk om de achterban op de hoogte te houden. van alle clubs zijn overal de uitslagen te lezen. ja we vinden het wel terug in de krant maar nooit op de plaatsen waar haarlem het even moet melden ik denk dat het te veel moeite is.en wat ik het vervelendste er aan vind is dat het ook al een paar keer gezegd is op een forum avond en op dat moment word er beterschap belooft.want het rare is ze vergeten nooit iets over de seizoen kaarten te vermelden of waneer de kassa's open zijn.ik bedoel als je dan toch die horen in je hand heb. 

Haarlem legt hans de bond vast

Haarlem heeft hans de bond vast vastgelegd hij is 26 jaar en speelde voorheen bij volendam hij is een aanvaller dus na van ES nog meer scorend vermogen(lekker)bij volendam was hij een waardige speler maar door onenigheid zijn ze uit elkaar gegaan en bond is toen bij huizen terecht gekomen hoofdklasser Haarlem en bond hebben een een jarig contract getekend dat is nou wel weer jammer

p.r. supportersver. en p.r. haarlem gaan samen

de p.r. commissie van de supporters vereniging en de p.r.haarlem gaan samen werken.dit om nog meer haarlem naar buiten te brengen.door deze samenwerking denken de supp.ver. en haarlem nog meer p.r. te kunnen maken.want dat is zeker nodig.voorlopig is er een proef periode afgesproken.als dan alles naar wens verloopt word het definitief

watford ????

dat toernooi van de zomer met meerdere club gaat zeker niet door.omdat bepaalde clubs zulke hoge bedragen vragen is het voor haarlem niet te behappen en ik denk zelf ook dat het niet slim is om zo'n hoog bedrag te betalen.ik zie ook liever een leuke speler op het veld. want over zo veel geld praten we wel.haarlem is wel bezig met watford uit Engeland.om daar vriendschappelijk tegen te spelen.zodra dat zeker is laat ik het jullie weten

joma

joma is de nieuwe kleding sponsor (de j spreek je voor een g uit) joma heeft voor 3 jaar getekend. zelf dacht ik ook joma van die slaatjes. maar in zuid europa schijnt het een bekender merk te zijn. ze willen nu ook in ons land bekendheid krijgen. in Duitsland hebben ze ook een club ben er nog niet uit welke club dat is.ik denk dat we niet te negatief moeten zijn over joma want joma neemt wel geld mee.bij hummel moesten we alleen maar betalen.voor souvenirs is er ook iets te regelen. dus we wachten wel af

was puur goed tegen nac

jongens wat heb ik genoten tegen nac zaterdag behalve dan de uitslag.maar wat heb haarlem gevochten.we hebben zeker de overwinning verdient.als ze dit kunnen vol houden zie ik zeker kansen voor die periode titel.maar dan moeten ze niet meer verslappen. vanaf nu volle bak er in en met je bek nog vol met gras het veld af lopen.alleen dan kunnen we die periode pakken. MORGEN GESPREK MET HAARLEM BESTUUR ALS ER NIEUWS TE MELDEN IS ZAL HET ER WOENSDAG BIJ STAAN

periode???????????

het onmogelijke is toch waar.haarlem doet mee met een periode titel.super top want er gebeurd weer eens wat aan de kade met prestatie's.en dat is erg lang geleden.toch als ik heel eerlijk moet zijn heb ik er niet veel vertrouwen in. die wedstrijden zijn niet erg overtuigend gewonen.laten we het even bekijken de laatste wedstrijden.telstar hakken over de sloot toch.top oss de uitslag over tuigend maar als je de wedstrijd gezien heb zonder oostrom wil ik het nog wel eens zien. vvv was ook niet om over naar huis te schrijven.veendam waren we zeker niet de betere ploeg maar er was wel inzet en dat een pluspunt.ik hoop dat ik te negatief ben zo als haarlemmers altijd zijn want als ik iets wil is het wel dat haarlem stijgt op de ranglijst maar we zijn al zo veel jaar teleurgesteld ik weet niet of ik er nog veel meer kan hebben.als ze tegen nac iets goeds neer zetten op het veld ben ik er misschien meer gerust op.

ONZE SPONSER ONZE SPONSER

[Bezoekersteller]