Het Stadstornooi volgens Walter

• Home:
  • Terug naar de cafetaria:
  • Walter's actuele kijk op het stadstornooi:

• Alhoewel de formule van dit recreatief volleybaltornooi in het verleden zijn waarde al heeft bewezen moet ik toch vaststellen dat de sfeer er de laatste jaren op achteruit gaat. Naar mijn mening is een van de voonaamste oorzaken hiervan dat door organisatorische omstandigheden alle poules niet meer op dezelfde dag kunnen aantreden.
  • Het wordt misschien tijd deze sportief toch wel zeer geslaagde activiteit eens nieuw leven in te blazen? Wie wil daaraan meewerken?
  • Er werd mij gevraagd welke ploegen op het stadstomooi het meeste drinken? Dit is voor mij een nogal moeilijk te beantwoorden vraag. Ik kan maar zeggen : Hoe MEER men drinkt hoe BETER men speelt (toch zeker plezieriger).
  • Wat kan je wel en niet verdragen in de cafetaria?

• Wat ik het meest waardeer en verafschuw in de cafétaria? Alhoewel er later op de avond al eens meer "gezaagd" wordt moet ik stellen dat de sfeer in de cafétaria over het algemeen zeer tot uitermate goed is. Zoals eerder gemeld vind ik eerlijkheid, stiptheid, beleefdheid en oprechtheid zeer belangrijke goede eigenschappen.
  • Ik heb dan ook liever dat, indien er iets mis gaat in de cafétaria of met iets anders, dit op een eerlijke manier aan mij gemeld wordt. Zo weet ik tenminste waaraan mij te houden.