Øhhhhh.......

Vet ikke helt hva som skal stå her ennå, men jeg finner vel på noe.

Håper ihvertfall det.

Men her en start ihvertfall: Flyter utover lakenet. Drømmer i farger. Brunt gress på den andre siden av gjerdet. Elsker i farger. Uskyldsrent som nyvasket sengetøy. Ligger i det. Liker det. Det er de små øyeblikk som gir så uendelig mye. Noen få sekunder. Skulle ønske jeg var noen få sekunder. Uendelig mange ganger. Sukkerbiten smelter på tunga. Trenger ikke tygge for å svelge den hel. Som globoid. Skjærgården full av livsfarlige kabler. Skulle gjerne vært på månen. For meg er det jul hele året sa mannen. Jeg er gitf med et nek. Så ble han arrestert av julestemmningpolitiet. Ingen hvit jul det året. Hullet i ozonlaget var for stort. Lurer på hvem som er politimester i der-sa-du-noe-galt-politiet? Altfor strenge bøter for å ha vært i den fyllearresten. Etterpåklok. Noen ganger er det greit å bare være til. Sorry Jesus. Faren din er pensjonert. Det er viktigere å finne mening i enn mening med. Glød er viktig. Gløder som en sterk sol. Tidvis naken. Ser det bra ut er det fake. Juks, fanteri og doping. Silikonsmakende barbiedukker. KOsmetisk kirurgi og bildemanipulering. Lurer på hvor ofte jeg blir lurt. Ulv ulv. Tusen ganger. Kanskje. Livet er et hylster. Ikke bare en lek. Også en dans på roser. Asfalt og sandstrender. Hvor langt er det til fremtiden. Hvem vet? I morgen skal jeg stå opp før klokken ringer. Være offensiv. Buksnitte alt jeg ikke liker med assegaien min. Rive ut innholdet jeg avskyr og spise det. For jeg har spist. JEg har spist deg. Jeg har sugd saftene ut av deg. Maestro. Takk!!!!

Det der var vel ikke så verst da, får en ihvertfall til å tenke litt. Ikke sant?

Oiisann

Made by: Roar

Lørdag 6/6-1998 klokken 15.15

Her er noen nye tanker osså