Mina bästisar
Fia Malmström
ålder: 16 år och 7 månader
bor: Fisksätra, Stockholm med två andra vänner mia och puff. när hon är i hässlehåla bor hon hos sina föräldrar på fyrverkaregatan.
utseende: hmm, sist jag såg henne hade hon rosa-lila-svart hår och ja typ brun-gröna ögon. Detta kan ändras väldigt ofta (se personlighet) Hon är en liten smyg-poppare trots att hon inte vill det, men det är den hårda sanningen. Sist jag såg henne såg hon iof lite rockigare ut. Hon har en piercing i läppen utan den är hon inte Fia tycker jag. Det kan tilläggas att hon vill ha en i bröstvårtan men det gör lite ont så det får vänta. På fötterna har hon ett par svarta converce-skor (basketmodell). Oftast eller jag kan säga alltid klär hon sig i svart. I vintras hade hon en äkta päls vilket hennes vänner i Grön Ungdom antagligen inte diggade så mycket. men det bryr hon sig inte om.. Hon är inte vegetarian men har dock försökt Hon tycker att det är för gott med kött när man är riktigt hungrig.
personlighet: Fia är Fia. Så känns det liksom. jag tycker att det är svårt att beskriva henne etfersom hon är en klass för sig. Sen hon flyttade upp till Stockholm har hon förändrats mycket till det yttre. Hon klär sig numera precis som hon vill och säger numera vad hon vill. det är jag stolt över henne för