|
(Jeg vil på forhånd gerne sige undskyld til alle dem som hedder Torben.)
Navnet Torben er jo et herligt navn. Det kan bruges til så satans mange ting. Bl.a. kan man navngive både mennesker, dyr og stereoanlæg Torben.
Men hvorfor lige Torben? I sig selv er navnet Torben egentlig ikke noget specielt, der skiller sig ud fra mængden, men eftersom denne anmeldelse er totalt fucked up, er der vel ikke andet at gøre end at prøve at få det bedste ud af det.
Jeg kender ikke ret mange mennesker som hedder det, og jeg synes faktisk det er lidt overset, men det skal der laves om på nu!
Som før nævnt kan navnet Torben bruges til en hel del ting. F.eks. kan man råbe navnet i vilden sky en kold vinternat imens man står splitternøgen og opdager man har glemt at forny sit abonnement på Familie Journalen. Pisse fedt.
Hvis man nu var et rigtigt dumt svin (som der er en hel del af i denne verden), kunne man også skifte ALLE ord ud med "Torben". Her er et eksempel; "Torben Torben Torben Torben Torben". Hvis det skulle skrives med almindelige ord ville det lyde; "Køb et skridtbind til pedellen".
Torben er også dejligt pga. de få bogstaver navnet består af. Enhver jubelidiot ville kunne stave ordet og derefter slå et telt op uden at tænke på hvor mange sæsoner af "Seinfeld" der er blevet lavet.
Verdenen ville egentlig være et bedre sted hvis man kunne gå hen til et termometer og aflæse det, og sige; "Nå for satan! Der er sgu' Torben grader i dag! Så er det frem med saksen!"
Af uforklarlige grunde har jeg ikke tjekket hvor Torben ligger på listen over de mest populære danske drengenavne, men en ting er sikkert; vand er nemmere at få til at tænde ens fjernsyn end at vaske en sulten tankpasser udenfor en elmast.
Alt i alt vil jeg anbefale alle som bruger flere timer foran akvariet at skifte navn til Torben. Det er et smukt, normalt og frem for alt røvsygt drengenavn.
Karakter: 10 ud af 10
|
|