|
214235/233-1435: Megaman 3 genudgivet i det sydlige Sardinien.
Ja det er rigtigt nu kan man få en trådløs mus, for den ringe pris af sit førstefødte drengebarn*. Tilbudet gør sig gældende i perioden imellem Påske og Jul og landsbytossen kan købes i enhver rustfri autolak. Mange tak for min Bodil, Lone. Det var pænt af dig at forbarme dig over min arme sjæl som snart bliver klynget op af tres sure vietnamesere som gerne vil have hver deres del af kagen (som vi selv i øvrigt). Jeg selv har været på ferie i det sydlige Spanien, hvor jeg mødte min gamle ven, den usynlige mand Kårde som udelukkende lever af nektariner og derfor har en meget tynd og gullig afføring. Vi talte om gamle dage og frugtkoncentrat som han ikke var meget for.
*Kun i tilfælde af at man er en rottweiler og hedder Jim
1/2-4: Birthe Røn Hornbæk har trådt i lorten.
Så er det vist ude i det åbne, man skal ikke åbne dåser med fingrene, hvis man ikke har handsker på! Det gør nemlig nas ad helvede til. Min tante skulle have sagt "Jeg elsker min mave og den elsker mig" under Sydfyn revyen, men hun blev vraget til fordel for en halvfed dværg som hævdede at han havde optagelserne fra vores dejlige julefrokost på beta-1000 bånd. Vi frygtede i midlertidigt intet da en kæmpemæssig skildpadde trådte ind ad døren og urinerede ud over buffeten, sådan er det…
562/6: Så er det slut med at gøre grin med boreplatforme!
Ja, alt får jo ende som man siger. I en bekendtgørelse udsendt af Statens Filmcentral tidligere i dag beder man om at sætte en stopper for drillerierne. "Det gider vi sgu' ik'!" udtaler en beruset Ole Thisted til Væskemangelsidens nyhedsredaktion. "Alle inkl. Anders Foghs tandkød, har nydt godt af at drille de omfangsrige boreplatforme. Hvorfor fan… Hey, har du korn?". Desværre ser det altså ud til at blive en realitet. Som bekendt støtter alle dem med insulin i lommen fuldt ud Statens Filmcentral. Den nye lov sættes i kraft med øjeblikkelig varsel.
9/23-01: Reptilicus 2, manuset er klar!
Det er nu blevet klart at det store filmselskab SUCK MOVIEStm vil lave en opfølger til 61' hittet "Reptilicus". De talentfulde filmskabere "Sælunge", "Løvtræ" og "Nilfisk" står bag filmprojektet og det lover godt for det meldes at "O.K.T.A.V." støtter projektet og selve monarken vil få en rolle (Det siges at han skal spille en gal nøgen mand i en skov). Vi glæder os her på redaktionen til at se filmen som vil ramme landets biografer…. Lad mig se… ALDRIG. Den er tilsyneladende eksklusiv for Væskemangelsiden og vil kunne findes her i løbet af sommeren 2001.
7/7-7: Svenske sendebud igen en mangelvare.
Den jugoslaviske restauratør Maren Skidtipanamakanalenoptilfleregange har udtalt i en pressemeddelelse at de nok så ildelugtende svenske sendebud igen er en mangelvare. "Mine ben lugter af Henning " sagde hun fortsat. Som alle ved var mangelen på svenske sendebud også et problem tilbage i 20'erne hvor både Alan Grant fra Jurassic Park og Zuhal Ozdemir fra Hodja fra Pjort var hårdest ramt. Egentligt er det jo ikke så vigtigt men hvad fanden skal man ellers skrive om?
|
|