|
1999: Jag ligger i en soffa, plötsligt iaktar jag att när jag andas in så samlas en magnetisk energi i min högra hand och när jag andas ut "lossnar" min energikropp en aning från handen. Då kom jag att tänka på att kanske jag kan lämna min kropp nu. Jag slumrar till. Strax vaknar jag upp i transtillståndet. Energi frigörs nu i hela min fysiska kropp. Jag inser att nu kan jag lämna min kropp och så gjorde jag. Jag svävar upp i luften och ser hela rummet från ovan. Jag ville till ett visst mål men kände hur jag drogs tillbaka till min kropp. "Vaknade" men somnade strax igen. Ännu en gång känner jag hur jag "vaknar" upp av energilossning. Denna gången dras jag ända upp till taket. Kanske kan jag ta mig ut genom taket. Jag ångrar mig och skall istället besöka en vän men inser att det inte är läge för det eftersom han och jag befinner oss i en svår situation. Jag beslutar mig för att flyga ut ur huset. Högt upp i luften flyger jag, högre och högre. Jag ser hela landskapet under mig. Ett barns glädje genomstrålar mitt sinne och skrattar högt. Det går upp, det går ner, tvära snabba svängar och långa breda svängar, ena stunden flyger jag fort andra långsamt. Upplever en total frihet. Det blir skymning och tänker: Nej! Jag kan inte varit ute ur kroppen så länge. Beslutar mig för att återvända. Jag vaknar, jag hade rätt, var inte ute så länge för det var fortfarande ljust. Jag slumrar till igen och beger mig ut ännu en gång. Denna gången insåg jag att jag var på väg att bli fri från gamla programmeringar. Jag återvände till min kropp. Så frigjordes ännu en gång kraftiga energier i hela min kropp. Jag var nu vanligt vaken och njöt av avslappningen som energilossningen medförde. Då fick jag plötsligt några visioner. Bilden började som en liten ljusprick långt bort som blev tydligare ju närmare den kom. Bilden stannade kvar några sekunder för att sedan avlösas av en ny. Varje bild var så verklig så att det kändes som om jag vore där. (På sätt och vis var jag också det.) Den första bilden var en tecknad hund. Mellan varje bild vaknade jag till vanligt medvetande och kände hur energi frigjordes i mig. Jag såg ca, 5 bilder men minns bara hunden, gumman och Babels Torn. Sista upplevelsen var Babels torn. Den började också som en liten ljusprick tills bilden var helt "klar". Jag steg in i bilden och det kändes precis som om jag var där. Några människor gick upp mot tornet. Det var mycket högt. Alla gick en och en. Jag började också vandra upp mot toppen. Längst upp höll några människor på att flytta stenar. Jag blev rädd, tänk om nån släpper stenen så den rullar ner mot mig. Men så hände inte. När jag väl kom upp tappade jag andan och flämtade fram: åhhh vilken utsikt. Tänk om jag trillar ner, sa jag högt för mig själv. Det gör du inte sa en röst. Det var som om jag såg flera miljoner mil bort. Landskapet var en annan tid och en annan plats. Vaknar upp till vanligt medvetande. Är fashinerad av upplevelsen.
|