Formule 1  Spa 2 September 2001

Formule 1 samen met : Sjef van de Ven, Joepsma,  Ben van der Steen en Kees van Iersel Jr.
                                             (met grote dank aan Kees van Iersel Sr.!)
Voor deze foto's zijn weinig of geen woorden mooi...Autosport van de bovenste plank! Een heiligdom voor elke auto sportfan!

Niks is er zo mooi als tussen gasten zitten die net zo gek van auto's zijn jouw!

Iedereen uit zijn dak bij de Rijdersparade en de eerste rondjes! heb mensen zien huilen van blijheid!
Nadat je het adrenaline peil een beetje weer op orde hebt ga je op andere dingen letten  zoals, gloeiende remschijven, onderscheidt van geluid van de motor etc.

JOS THE BOSS!!!

FERRARI!!!!!!!!

De laatste foto....daar moet ik het eerlijk bekennen, toen ik dit zo zag, moest ik janken van geluk, blijschap. Na 7 jaar trouw formule 1 fan,  en tevens ook 7 jaar lang zeuren of we nu eindelijk naar de formule 1 gaan, was ik er eindelijk!!! Mooi moment want zoiets zie je alleen maar op tv. Ik was trots op me zelf, Joepsma met een scannertje, bij de Formule 1!!!!!