Forum

H�r kan du st�lla fr�gor och f� svar, du f�r �ven sj�lv svara p� en fr�ga om du vet svaret eller har n�t intressant att till�gga n�t svar.
Fr�gorna kommer att finnas l�ngre ner och klicka bar p� det som �r intressant s� flyttas du dit.

H�r kan du skriva n�t eller skicka din email till mig
Till
Fr�n
�mne
Text

Fr�gor

Om det inte finns n�t svar �nnu till fr�gorna s� kommer det eller s� vet jag inte svaret eller s� orkar jag inte f�r tillf�llet.

1. Hur g�r man f�r att st�lla en fr�ga.
Fyll i din email och
2. Vilka fr�gor kan man st�lla.
Dukan st�lla vilka

Svar

1. Hur g�r man f�r att st�lla en fr�ga.
Fyll i din email och din fr�ga i formen h�gst upp p� denna sida  och klicka en g�ng p� knappen skicka. Svaret kommer att synas h�r nere och vid tid �ven skickas tilll dig genom din email

2. Vilka fr�gor kan man st�lla.
Dukan st�lla vilka fr�gor som helst men jag kommer att svara p� dom som �r uppkomna n�r du g�r min alektioner alra f�rst. Dom andra fr�gor kommer jag ta n�r jag har tid eller lust. Jag g�r det h�r f�r att jag tycker det �r kul och vill l�ra ut men jag t�nker inte sitta h�r och f�rklara hur man g�r ett cgiprogrammering innan vi ens har pratat om cgi.

Last time i update this page was 23 aug 1998

Inneh�llet i denna bok p� n�tet f�r varken helt eller delvis kopieras eller lagra p� maskinl�sbart medium eller annat utan upphovsr�ttsinnehavarens skriftliga tillst�nd.
Copyright:    � Jan Bostr�m 1998          [email protected]