Spel recension (sida 2)

Startsida            
G�stboken
Email
Felande l�nken
Om  redakt�ren
Artiklar

Roliga H�rnan
Mobil signaler
Tio top spel
Filarkivet
Java H�rnan
Spel recension

Film recension
Mirc kanalen

Spel Recensioner

F�reg�ende sida                                                                                              N�sta sida

Pizza syndikatet
Pizza Syndikatet

Pizza syndikatet �r ett bra spel d�r man ska bygga upp ett pizzaimperium. Allts� ska man k�pa och bygga upp

Jag ger det betyg: 4 av 5

Motivering: Jo jag ger det betyg 4 f�r det �r l�tt och man kan g�ra s� mycket olika saker men efter ett tag som du k�r det och det g�r bra f�r dig s� kommer du f� tr�kig, men det �r fr�n person till person.

Priset: ???:-
Vet inte under 400:- skulle jag tippa p�!

STCC

STCC

STCC �r ett bra bil spel, med verkliga banor i

Jag ger det betyg: 3 av 5

Motivering: Varf�r jag ger bara en tre till STCC �r f�r att det hackar lite i spelet. och att det �r f�r sv�rt efter h�jningen p� sv�rhetsgraden. Men det �r kul s� det �r d�rf�r det f�r en 3:a i betyg

Priset: ???:-  

Colin mcrae rally 2.0
Colin Mcrae rally 2.0

Colin

Motivering: Varf�r jag ger det bara en fyra �r att det blir r�tts s� sv�rt n�r man inte kan banan och n�r motst�ndarna k�r mycket b�ttre �n sig sj�lv men det g�r att �va upp efter ett tag. Det �r kul och man �r verkligen inne i spelet.

Priset: ca 400 :-  

F1 2000

F1 2000

F1 2000 �r ett bra realistiskt spel. Det �r v�ldigt bra gjort. Men man m�ste ha en bra dator s� det inte hakar. Det �r en fin grafik. Alla

Motivering: Jag ger det 4:a f�r att det �r s� sv�rt. och man m�ste st�lla in bilen till varje bana men det g�r man inte f�r det tar f�r l�ng tid. Och det tar en stund innan man kommer in i spelet.

Priset: ca 400:-

F�reg�ende sida                                                                                          N�sta sida

Senast uppdaterad
2002-02-23