Mijn naam is Richard Liar ik gebruik Salty Juice nu twee jaar. Ik was
een van de eerste proefpersonen die het produkt mocht uittesten, en ik kan u zeggen dat het mijn hele leven heeft veranderd
ik was altijd schaapsherder en woonde op het Ierse platteland. Maar toen ik enkele weken Salty Juice gebruikte kreeg
ik veel meer energie en bruiste ik werkelijk van de idee�n. De schapen heb ik spoedig vaarwel gezegt en van mijn spaargeld heb ik aandelen
Salty Juice gekocht en nu woon ik nog steeds op het Ierse platteland alleen in een ander optrekje.
Mijn naam is Heinrich Fabel en ik ben ook zeer enthousiast over Salty Juice,sinds ik het gebruik
lijkt alles voor de wind te gaan. Verleden jaar heb ik samen met 2 partners een expirimentele steenfabriek opgezet,we
bakken geen ouderwetse stenen maar wij kopen grote rotsen en blazen deze met overtollige munitie van het in geldnood verkerende Russische leger op
en we verkopen de kleinere rotsblokken als decoratiestenen aan tuincentra in heel Europa. Dit briljante idee ontstond na het gebruik
van Salty Juice.Ik wil de makers en vooral proffesor en natuur wetenschapper Arne Knuse hartelijk danken
voor zijn geweldige Salty Juice.
Hallo ik ben Barbara Kull en ook mijn leven is totaal veranderd na het gebruik van Salty Juice. Geen financiele rijkdom
is mij ten deel gevallen, maar ik heb een complete gedaante verwisseling ondergaan. Ik voel me jaren jonger en bruis van de vitaliteit.
Ik heb zelfs een geheel nieuwe garderobe aan moeten schaffen. Zelfs vrienden en bekenden herkenden mij niet meer zo'n impact heeft Salty Juice op mijn
leven gehad. Als ik u was kocht ik direct een aantal flessen met vriendelijke groet Barbara Kull.
Salty juice heeft voor mij deuren geopend die anders voor mij gesloten zouden
blijven. Door Salty Juice ben ik daadkrachtiger geworden en durf ik beslissingen te nemen. Als
homofiele man van middelbare leeftijd ben ik eindelijk aan de baan van mijn leven gekomen,ik ben masseur van een worstelclub,en dit alles doordat ik dankzij
Salty Juice tot een scherp levensinzicht ben gekomen. Salty Juice bedankt, Engelbert Holl.