Céline’s Europese tournee begon op 12 juni in het Ierse Dublin waar ook de generale repetities plaatsvonden op 10 en 11 juni.  14 aanhangwagens waren er nodig om alleen al Céline’s eigen materiaal te kunnen verplaatsen, en voor de gehele productie van het concert moesten er zelfs meer dan 60 worden ingezet!
datum:
vrijdag 20 juni 1997
plaats:
Koning Boudewijnstadium
podium info.:
19 meter hoog, 18 meter diep en 54 meter breed
maar liefst vier dagen waren nodig om het op te bouwen en twee dagen om het weer af te breken
ticket verkoop:
66 000 à 68 000 mensen waren bereid 1 400 BEF neer te tellen voor dit openluchtconcert
voorprogramma:
Human Nature; een groepje van 4 jongens uit Australië
En om 21h00 was het dan eindelijk zover: onder luid gejoel verscheen de godin op het podium!

gezongen nummers:
uit “Des Mots Qui Sonnent”:
- Ziggy
uit “Céline Dion”:
- Love Can Move Mountains 
uit “The Colour Of My Love”:
- The Power Of Love
uit “Céline Dion A l'Olympia”:
- The Power Of The Dream
uit “D’Eux”:
- Pour Que Tu m’Aimes Encore
- Le Ballet
- Regarde-Moi
- Je Sais Pas (openingsnummer)
- Destin
- J’Irai Où Tu Iras
- Prière Païenne
- Vole (slotnummer)
uit “Falling Into You”:
- It’s All Coming Back To Me Now
- Because You Loved Me
- Seduces Me (Céline’s lievelingsliedje van deze cd)
- All By Myself
- Declaration Of Love
- River Deep, Mountain High
- Call The Man
leuk om weten:
  1. Tijdens het concert werd Céline omringd door een tiental muzikanten en bijgestaan door een koor.
  2. Een vijftigtal personen zijn van concert tot concert meegereist met Céline, waaronder haar broer Michel.
  3. Op de dag van het concert zelf waren er ongeveer duizend mensen druk in de weer om alles in goede banen te leiden.
  4. Céline Dion kwam aan in Brussel met een limousine en na afloop vertrok ze met haar privé-vliegtuig onmiddellijk naar Copenhagen waar haar volgende concert plaatsvond.
  5. Om het terrein van het Koning Boudewijnstadium te beschermen werd beroep gedaan op een speciale bekleding die men uit de Verenigde Staten liet overbrengen.