Pitkäsoitot
  • Popeda (1978, cd julkaistu yhdessä levyn Raakaa voimaa kanssa v. 1993)
  • Rock and Roll, Mauno soittaa stereoo, Pikkustadin supermarket, Sormus, Tarkkailuneliö, Pisteritsat, Hei nainen , Pehmeä kovis, Oodi Tom Robinsonille, Soita Ilpo, Sun luonasi olleet, Quo Vadis, Villi yö, Kylmästi natsaa, 1978

zxzxzxzxz

• Raswaa koneeseen (1980)
    Da Da, Rasvaa koneeseen, Silimiklasikyy, Luvattu maa, Hautajaiset, Kitara, Älä kirjoita tauluun, Palkkasoturiks Nubiaan, Nukke, Sä pelkäät, Kädet irti, Liikennelaulu

• Hullut koirat (1981)
  • Onnenpyörä, Läpi unen seinän, Hullut koirat, Korppi, Taivaanrannanmaalari, Uni, Blues, Älä koske, Vankilalaulu, Ellu, Avaruusseikkailu

• Raakaa voimaa (1981, cd julkaistu levyn Popeda kanssa)
    Blues, Mauno soittaa stereoo, Minä elän, Raakaa voimaa, Vankilalaulu, Huummetta (+intro), Mua yks nainen, Da Da, Raswaa koneseen, Bebobbahobbin, Ei ole heleppoo, Hullut koirat, Yksi yö

•  

• Mustat Enkelit (1982)
    Kuulat sekaisin, Polttaa, Yö, ABCD-rock, Kymmenen uutise, Varo, Simo Merihädässä, Mä unta näin, Hormoonihuulet, Jos joet olis..., Sika-Anteron laulu

• Kaasua... (1983)
    Kaasua komissaario Peppone, Kiinni jäin, Soittomatkalla, Armahdus, Viimeinen mohikaani, Tellus, Silirimpsis hei, Painajainen, Kaikki tiet  vievät koomaan, Liian myöhään

•  

• Harasoo (1984, cd julkaistu yhdessä levyn huilut suorina - live kanssa)

• Pohjantähden alla (1985)
    John Holmes, Rambo T. ja Akseli, Keskiyön blues, Christina, Älä vokota mua baby, Viimeinen tanssi, Tää on se yö, Pohjantähden alla, Kuuma kesä, Laitimmainen kerta, Arskan kone, Mahdollisesti

•  

• 15 GT Golden Turpo (1986)
  • Huilut suorina (1986, cd julkaistu yhdessä levyn Harasoo kanssa)

• Ei oo valoo (1986) 
    Takapenkkiboogie, Pauli, pikku Pauli, Lauri Moskovassa, Savusukeltajan blues, Bandiittipolkka, Pauketta ja räminää, Ranttalitytön tärinät, Apen ja Riitan surullinen tarina, Bublipax, Hullu tarttuu kirveeseen, Masuunimestarin musta maanantai, Maailmankaikkeuden suvijenkka 
  •  

• Hallelujaa (1988)
    Tähtisadetta, 4711, Sä lähdit taas, Heavy lutaa, Rattoriin, Aivot ankkuriin, Isä Aurinkoinen, Trio Kopakapana, Kummituskarhu, Kärmesboogie, Töpseli (R.I.P.), Vauhti päällä, Kovan pojan blues 

• H.Ö.N.Ö. (1994) 
    Rokkikone, Tahdotko mut tosiaan, Uskon vielä Rolling Stonesiin, On se sentää mies, Siankorvaa ja raanavettä, Baareja taivaaseen, Kärol, Sätkiä ja kiljua, Oodi makkaralle, Tulta munille, Huimia öitä, niukasti öljyä, Lauantai-ilta, Työtön kummitus, Rutatuta, Kulmabaarin kantakundi, Erotomania 

• Pate Mustajärvi - Nyt! (1984)
    Onny (Happy), Tutkalla (Radar love), Tuhkaa (Homburg), Lola (Lola), Kipsi (Gypsy), Viimeiseen mieheen (Only one women), Rakastellaan (Wake up and make love), Eddie (Doolin' Dalton), Villiksi syntynyt (Born to be wild), Nyt (Au suivant/next)
  • Pate Mustajärvi - Lago Nero (1988)
    Boulevard de la Madeleine (Boulevard de la Madeleine), Meni niin, meni näin (She Does It Right), Pitkän tien pää (Spinning Wheel), Lui (Lui), Sinun laulusi (Your Song), Koskipuiston kuu (Moon over Bourbon Street), Rock'n'Roll itsemurha (Rock'n'Roll Suicide), Donna Maria (Spanish Caravan), Komee Jaska (Fat Jack), Taas iskee yö(Here Comes The Night), Helvetistä taivaaseen (ja takaisin...) (Please Don't Touch), Laulu kuolleille (Song For The Death)
  • Pate Mustajärvi - Pam Pam Pauli vaan (1991)
    Synnyimme lähtemää, Tuhkaa, Paulin taikakaulin, Boulevard de la Madeleine, Hei Paula, Yhdessä itkien, Meidän äiti imppaa, Elämässä pitää olla runkkua, Lui, Vaikka paljain jaloin, Lola, Donna Maria, Nyt, Mä lähden stadiin
  • Pate Mustajärvi - Ikurin turbiini (1995)
    Kuumat yöt, Minä olen Pauli, Joutavat tunteet, Hengitätä sisko, Sydän syrjällään, Painilaulu, Viimeinen kultahammas, Emmanuelle, Pidä huoli onnestaan, Verhotkin veit, Ei haukku haavaa tee, Small Talk, Tie Kairoon
  • Pate Mustajärvi - Vol. 4 (1998)
    Vain nainen, Jukeboxin luona, Lempilaulu, Pohjoisen mies, Jäistä vettä, Pöydässä hiljaisuus, Hullunkurinen perhe, Mitä tää kaikki on?, Sä vaan jäät, Käki, Tehtäis' rauha vaan!, Susi, Valkeakuulaat
  • Costello Jones - A Little bit crazy (1988)

Singlet

Hei mies / Mönkiäislaulu (1978) 
Erkki ja Leena / Sammakkalaulu (1978) 
Suuret setelit / Lauri Lutavuori (1979) 
Huummetta / Koulu (1979) 
Mörri-Möykky / Bebobbahobbin (1980) 
Minä elän / Silimiklasikyy (1981) 
Minä elän // liveversiot : Silimiklasikyy/Luvattu maa (1981) 
Kalteriblues / Onnellinen mies (1982) 
Yö / Maailma palaa (1982) 
Delilah / Yks kystä kimma (1983) 
Matkalla Alabamaan / Nyrkki-Kyllikki (1984) 
Sukset (vaikeata tämä hiihtäminen ) / Raz, Dva, Tri (1984) 
Palle and the boys / Hjulapata (1985) 
Palle and the boys/Hjulapata//Sukset (vaikeata tämä hiihtäminen) (4 x 10 km:n viestihiihtomixaus) (1985)  
Kuuma kesä / Tuomas parka (1985) 
Tää on se yö / Mikä vika mussa on (1986) 
Eläinten vallankumous / Omia ollaan (1986) 
Kellot lyö / Potkurilakkirock (1986) 
Maailmankaikkeuden suvijenkka / Ranttalitytön tärinät (1987) 
Bandiittipolkka / Luumäkirock (1987) 
Optinen O / Valkoisessa huoneessa (1988) 
Sä lähdit taas / Kovan pojan blues (1988) 
Hengari-Hertta (1989) 
Paulin taikakaulin / Heavy lutaa (1989) 
Punaista ja makeaa / Kotiin (1991) 
Kirje/Irmeli (1991) 
Kersantti Karoliina/Mää ja Tapparan mies (1992) 
Repe ja Lissu/Sen kunniaksi (1992) 
Hjulapata (93) 
Tahdotko mut tosiaan/Pelkosenniemen poika (1994) 
Paperitähdet / Mayday Mayday (1999) 
Mustaa / No niin tottakai (1999) 

PATE: Elämässä pitää olla runkkua / Yhdessä itkien (1983) 
PATE : Tuhkaa / Onny (1984) 
PATE & SAARA : Hei Paula / Mä lähden stadiin (1985) 
COSTELLO : Mun sormuksein / Tuhat yötä (1985) 
PATE: Synnyimme lähtemään / Sen voi vain aavistaa (1986) 
EPPUPOPEDANORMAALI: 20 vuotta sikana / Hyvä kankkunen (1987) 
RAAKA-ARSKA & RÄP-POPEDA: Muumi Muumi / Hei mies -räp (1987) 
PATE: Donna Maria / Taas iskee yö (1988) 
PATE: Lui / Meni niin, meni näin (1988) 
PATE: Boulevard de la Madeleine / Helvetistä taivaaseen (ja takaisin...) (1988) 
RAAKA-ARSKA : Roudari hani - Puhu hiljaa rakkaudesta / Enok - Roudari- Roope ja
PATE & SIELUN VELJET : Meidän äiti imppaa / Laiskotellen (1989) 
PATE MUSTAJÄRVI: Tarjoan kierroksen / Vaikka paljain jaloin (1991) 
PATE MUSTAJÄRVI: Jukeboxin luona (1998 
PATE MUSTAJÄRVI: Pohjoisen mies (1998) 
Pate Mustajärvi ja Pesisboys: Voittokunnari

Promolevyt

Kaasua, komisaario Peppone (1984) 
Matkalla Alabamaan (1984) 
Lilli Kupponen / Nysse tulee / Kuuma kokardi (1990) 
Kersantti Karoliina / Mää ja Tapparan mies (1992) 
Siankorvaa ja raakavettä (1994) 
Pate Mustajärvi: Emmanuelle (1995) 
Mustameri ja mies / mannaa mammonaa (1997) 

Videot

Kuulat sekaisin (1986) 
Optinen O
Repe ja Lissu (1992) 
Tahdotko mut tosiaan