Vi går vidare med min stad Prijedor och här följer några fler bilder som ni säkert kommer att gilla.Jag har varit i Bosnien och tagit korten själv,bara skojar.Till höger ser ni floden Sana i solnedgången.Visst är det vakert.Här kan man i lugn och ro sitta och fiska om man så önskar eller bara njuta i det vakra utsikten.Med en kopp kaffe och en smörgås kan man gå vilse här i sina tankar, det är som någon sorts frigörelse.Man känner sig fri och mår otroligt bra. |
|
Efter några härliga låtar med gittar och efter några timmar på den härliga stranden längtar man efter att hoppa in på nytt och vara ett med vatten.Vattnet är så klart och grönaktigt av alla träd som ligger vi sidan,och man blir bara gladare utav det, tycker att livet inte kan bli bättre än så.Men, tyvär är inte Sana som den var tidigare,efter några år av krig men i våra hjärtan och tankar kommer alltid att vara den samma.Det ska vi inte glömma och en vacker dag kommer Sana att bli vackrare än någonsin. |
|
Vill ni komma i kontakt med mig angående Prijedor eller något annat kontakta mig på;